keskiviikko 25. huhtikuuta 2018

JUURI NYT - HUHTIKUU

Huhtikuukin on kohta ohi ja kesää kohti mennään kovaa vauhtia. Deadlinet lähenee ja tuntuu, että aika loppuu kesken. To do listat on välillä ihan loputtoman pitkiä. Horisontissa onneksi siintää myös kesäloma, jota oon kyllä jo alkanut odottaa!

juuri nyt

Tällä hetkellä...


olen innoissani: Ratinan arjesta! Mun työmatkat on nyt vihdoin lyhentyneet noin parista tunnista varttiin ja en voisi olla iloisempi Tampereen uudesta kauppakeskuksesta!


haluan: enemmän aikaa. Tällä hetkellä on niin paljon projekteja, koulujuttuja, tapahtumia, esseitä, töitä ja omia ideoita, että aika loppuu kyllä vuorokaudesta kesken.


luen: seuraavaksi joko Drive -kirjan Daniel Pinkiltä tai Simon Sinekin Start with why -kirjan. Jommasta kummasta pitäisi vielä vääntää essee ennen kuun loppua.


kuuntelen: Spotifyn luomaa Minä sinua vaan -soittolistaa.


toivon: että selviän tämän päivän ruotsin tentistä kunnialla. Opettaja on pelotellut meitä huolella ja joudutaan tekemään tentti vielä sähköisenä versiona. Jännittää, miten sen kanssa käy!


katson: Selviytyjät Suomea ja Master Chef Suomea Ruudusta. Ihan huiput sarjat!


suunnittelen: uusia postikortteja. Kuvassa näkyvät postikortit on mun ja mun tiimikaverin suunnittelemia ja teettämiä. Myydään noita kortteja Instan kautta @ihanapostikortti! Käy tsekkaamassa, jos et vielä oo hankkinut esimerkiksi äitienpäiväkorttia!


Kertokaa kommenteissa, mitä teillä on viime aikoina ollut mielessä! Kenties jotain samoja juttuja mun kanssa? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti