lauantai 28. huhtikuuta 2018

BULLET JOURNAL VIIKKOAUKEAMAT 2018

Lupailin tammikuussa, kun siirsin toisesta blogista tähän blogiin postauksen bullet journalin viikkoaukeamista, että näytän teille mun nykyisiä viikkoaukeamia myöhemmin. Tänään siis näytän kuvat teille mun tämän viikon ja viime viikon aukeamista sekä myös vuoden ensimmäisen viikon aukeamasta, jolloin kokeilin jotain vähän erilaista.

bullet journal suomi

viikkoaukeamat

viikkoaukeama

Lähdetään liikkeelle tästä vuoden ensimmäisestä viikkoaukeamasta! Tykkään edelleen ihan hirmuisesti tästä aukeamasta ja tyylistä, jolla koristelin sen. Jos oot nähnyt mun aiemmat postaukset mun viikkoaukeamista, niin tälläkin aukeamalla vasemman puoleinen sivu on samanlainen kuin aina ennenkin. Vasemman sivun ylälaidassa on viikkonumero, minikalenteri ja loppu sivu kahtia jaettuna koulujutuille ja työvuoroille.

Oikeanpuoleisella sivulta löytyy myöskin jo aiemmista viikkoaukeamapostauksista tutut fokus -osio ja postaukset -osio. Fokus -kohtaan kirjoitan aina muutaman jutun, joihin sen viikon aikana haluan keskittyä ja postaukset -kohtaan luonnollisesti sen viikon blogipostausten otsikot. Niiden alta löytyy boksi muistiinpanoille ja toinen boksi muille menoille, kuin koulu ja työt. Kokeilin tällä aukeamalla tosiaan jotain erilaista ja se on nämä boksit. Kokeilin tuollaista banneriotsikkoa niille ja tykkäsin hirmuisesti lopputuloksesta. Mulla oli samanlaiset bannerit ja boksit vielä seuraavallakin viikolla, mutta sitten halusin taas kokeilla jotain uutta.

bullet journal blogi

bujo blogi

Seuraavaksi viime viikon aukeama. Oon tykännyt hirmuisesti keltaisesta viime aikoina ja siksi tämäkin viikkoaukeama on yksi mun lemppareista koko vuonna. Tästä aukeamasta näkee myös jo sen, mikä seuraavaksi kokeilemani uusi juttu oli. Edelleen vasen sivu näyttää täysin samalta kuin ennenkin, mutta nyt vain käytännössä kopioin vasemman sivun pohjan myös oikealle sivulle aukeamasta!

Oikealta sivulta löytyy siis edelleen samat osiot fokukselle ja postauksille, mutta nyt omat menot on merkattu samaan tapaan suorakuutioihin, kuin koulu- ja työaikataulutkin. Neljäs osio, joka tähän taulukkoon tulee, on muistiinpanoille. Siihen en rajaa joka päivälle omaa kohtaansa erikseen, vaan jätän sen vain pitkäksi listaksi koko viikolle. Tämä tyyli on toiminut mulla hirmu hyvin koko alkuvuoden ja toimii edelleen!

bujo aukeama

bullet journal viikko

bujo viikkoaukeama

Tämän viikon aukeamalla pääsin käyttämään mun uutta lempparia bujoilussa, nimittäin Ratinan uuteen kauppakeskukseen avatusta Granitista löytynyttä Dymoa! Sillä olen merkinnyt viikon, fokuksen ja postausten otsikon. Koristeluja ja yksityiskohtia lukuunottamatta tämä viikkoaukeama on samanlainen, kuin edellinenkin.

Millaisia osioita sun bullet journalin viikkoaukeamissa on?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti