maanantai 26. joulukuuta 2016

OUTFITS OF 2016

2016

outfit

asukollaasi

Päätin koota yhden postauksen vuoden aikana blogiin kuvatuista asuista! Ihan hirveätä määrää näitä ei ole (yksi tästä itseasiassa puuttuukin, se oli niin samanlainen tuon ensimmäisen kanssa), mutta on muutama asu jaettu tän vuoden aikana täällä blogissakin! Toivotaan, että ensi vuonna tulisi kuvattua enemmän asukuvia!

Mun suosikkiasu on ehkä tuo numero 4 tai 6, niissä mulla on ollut sellainen kaikkein itsevarmin olo. Melkein koko kesän mulla olikin päällä toi neljännen asun raidallinen mekko! Mikä näistä on teidän suosikki?

I decided to compile all the outfits of 2016 into one blog post! I don't have a huge amount of these (actually one isn't even included, simply because it was far too similar with the first outfit), but I do have a few outfits here! Let's hope that the amount is bigger next year!

My favorite outfit is probably either number 4 or 6, in those I've felt the most confident. I actually pretty much only wore the striped dress of outfit number 4 through the whole summer! Which one of these is your favorite?

3 kommenttia:

  1. Mun lemppari näistä on tuo 7, aivan IHANA!

    VastaaPoista
  2. Onpa ihania asuja! Mun lemppari on varmaan asu numero 4 :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista