torstai 18. helmikuuta 2016

DIY KNEE CUT SKINNY JEANS

farkut

diy jeans

Eilen aamulla heräsin ja päätin että tänään on se päivä. Olin jo pitkään  miettinyt että uskaltaisinkohan alkaa leikellä mun vanhoja mustia farkkuja, joita en oo enää pitkään aikaan käyttänyt, kun ostin uudet mustat farkut. Noora sitten julkaisi postauksen omista polvista revityistä farkuistaan ja sen nähtyäni mää päätin, että kyllä uskallan! Muutama viikko siinä sitten meni, ennenkö oikeasti tartuin saksiin, mutta nyt nää on mulla jalassa!

Vedin ensin farkut jalkaan ja piirsin valkoisella puuvärillä jäljet siihen, mihin kohtaan halusin noi reiät. Sitten leikkasin viivaa pitkin lähes saumasta saumaan ja lopuksi vielä tein tuosta siististä leikkausjäljestä (alla vasen) vähän luonnollisemman näköisen (alla oikea) venyttämällä farkkuja ja nyppimällä langanpätkiä pinseteillä.

diy farkut

diy denim

Nyt joko tuun käyttämään näitä hetkeksi jo unohtuneita farkkuja taas paljon tai sitten käytän niitä kerran ja en enää pidä tästä. En nimittäin oo ihan varma, että pidänkö näistä vai en. Mutta ajattelin, että en kai menetä mitään kokeilemalla, kun en käyttänyt näitä muutenkaan.

Mitä mieltä te ootte näistä polvista revityistä farkuista?

8 kommenttia:

  1. Mäkin just viimeviikolla leikkelin polvet auki mun ainoista mustista farkuista, kun en shoppailukierroksen jälkeen löytänyt mitään kivoja ja oikean värisiä valmiita farkkuja kaupasta. :D Ja mä oon kyllä ihan rakastunut niihin ja niillä saa tavalliseen asuun pientä twistiä. :)

    http://emmiinae.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D hyvä kuulla!! Ehkä mäkin osaan pitää noita sit :D

      Poista
  2. noi onnistu tosi hyvin!! tbh itelläniki on vielä vähän arpova fiilis tollasten farkkujen suhteen, mut ei auta ku vaan odotella sitä fiilistä millon tekee mieli pukee noi ja muullon mennä sitte ihan perus ehjillä versioilla :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kiitos!! Joo just nii, mulleki tulee välillä sellane fiilis et noi on just bueno mut välillä sit taas ne ei oo yhtää hyvät :D

      Poista
  3. itsekkin oon harkinnut saksivani muutamia farkkuja, hyvältä nuo näyttää!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, ehkä sitä pitäisi sitten yksiin ainakin kokeilla :p Mutta kiitos kovasti !

      Poista
  4. Mäkin oon yksistä vanhoista mustista farkuista leikannu polvet auki, ja ne on varmasti tällä hetkellä mun eniten käytetyt housut! :) Ite ainakin tykkään hurjasti, toivottavasti säkin tykästyt noihin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin! Voi olla että noistakin tulee nyt mun eniten käytetyt housut ainakin hetkeksi :D Kiitos kommentistasi :)

      Poista