torstai 25. helmikuuta 2016

ABIRISTEILY 2016

abiristeily 2016

Maanantaina lupailin palailla myöhemmin abiristeilyyn liittyen ja tänään kertoilenkin siitä! Oli kyllä ihan huippu risteily, huippu seura ja erityisesti huippu esiintyjät! Kaikkein eniten odotin laivalla esiintyvää Apulantaa ja olinkin hetken aikaa ihan eturivissä kuuntelemassa (tästä ja muistakin laivalla tapahtuneista jutuista tulossa todisteita puhelinkuva-postauksessa myöhemmin). Siellä vissiin joku muukin tykkäs kuitenkin Apulannasta, koska mimmit haki kyynärpäätaktiikalla itelleen tilaa eturivistä, joten mä lähdin muutaman kappaleen jälkeen vähän taaemmas seuraamaan keikkaa.

Ja se oli kyllä ihana keikka ja ehdottomasti parasta koko risteilyssä. Ylitti ihan mun kaikki odotukset, mä itkinkin onnesta. (Mikä ei kyllä mun kohdalla oo mikään iso asia, itken aina, mutta silti - olin onnellinen.)

Baltic Princess

abiristeily

Apulannan lisäks nautittiin buffetruoista (joista ei kyllä mulle ollut ruokavalioni takia juurikaan iloa, mutta muut kehuivat kaikkea...), tanssittiin niin että jalkoihin sattui ja jatkettiin silti, käytiin kuuntelemassa Tommi Mujusen ja Antti Haapalan stand up -komiikkaa sekä shoppailtiin kauheesti nallekarkkeja ja suklaata tuliaisiksi.

Heti Apulannan (voiko joku laskee kuinka monta kertaa pystyn ton Apulannan tässä postauksessa mainitsemaan..?) jälkeen paras juttu laivalla oli kuitenkin hetki Klubissa joskus aamuyöllä, kun tanssittiin tyttöjen kanssa ja ihana Saara (jos muistan nimen oikein, hiukkasen on hankaluuksia olla varma noista pikkutuntien yksityiskohdista) tuli kysymään, että olenko mä se Kiia, joka kirjoittaa sitä blogia. Oli ihan mahtavaa tavata joku mun blogin lukija!

risteily

Mä olin tuolla samalla laivalla tammikuun lopussa bailaamassa VPK-porukalla ja nyt tuntu ihan hassulta kun tunsi käytävät ja tiesi miltä kannelta löytyy Tax Free & miltä kannelta paras bilemesta. Ehkä nyt kuitenkin risteilyt on risteilty ainakin hetkeksi...

Onko täällä muita abiristeilyn juuri kokeneita? Olitteko samalla laivalla?

10 kommenttia:

  1. Mainitsit Apulannan 5 kertaa mun laskujen mukaan :D


    lumikettu.munblogi.com

    VastaaPoista
  2. Oi oi kuulostaa hyvälle toi ristely, voi kun pääsis itekkin vähä laivalle pian :) Mä oon ihan samanlainen pillittäjä aina mun suosikki artistien keikoilla, ne biisit vaan niin osuu ja uppoo aina paremmin ku kuulee livenä ja pääsee kunnolla fiilisteleen :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hauska reissu se olikin! Ja kiva etten oo ainut :D Kiitos kommentistasi!

      Poista
  3. Hyvät kengät ������

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on itseasiassa mun kaverin, Kaisan, kengät, mutta oli pako napata kuva niistä kun ne oli nii hienot :D

      Poista
  4. Kuulostaa kivalta! Varsinkin toi, että lukija tuli moikkaamaan! :) Mäkin kävin viikonloppuna wanhojen risteilyllä ja kivaa oli ;D

    www.onrooftop.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se olikin! Ja hei en tiennytkään, että wanhatkin käy risteilyllä :o

      Poista
  5. Mää en koskaan päässyt abiristeilylle, koska olin tosi kovassa kuumeessa. Samoin penkkarit jäi väliin :/ Yritän nyt päästä vähän fiilikseen lukemalla muiden hehkutuksia x) Kyllä siitäkin iloa on. Apulanta on kyllä kova keikkabändi. Satuin isäpuolen kanssa kerran keikalle ja hän totesi aika osuvasti, että "nää jätkät ei oo tulleet pyytelemään anteeksi".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :/ & hyvä sit kuitenkin että tätä kautta pääsee tunnelmaan! :) Ja kyllä onkin isäpuolesi osuvasti asian ilmaissut!!

      Kiitos kommentistasi :)

      Poista