tiistai 9. helmikuuta 2016

3X LATELY

penkkarit

Muutamat viime viikot ja nyt tän alkuviikon kalenteri on todella täynnnä - onneksi se helpottaa kohta! Koulupäivät on penkkarijuttujen takia venyneet johonkin viiteen tai puoli kuuteen ja viikonloput on mennyt lukiessa ja töissä. Oon oikeesti joutunut tosissani tsemppaamaan itseäni sillä ajatuksella, että enää pari viikkoa ja sit on kaikki ohi ja päästään risteilylle ja päivät on rennompia.

lukio

Luku-urakka on nyt toden teolla hyökännyt niskaan, vaikka aloitinkin lukemisen ylppäreihin jo joululomalla. Ylppäreiden lisäks tässä on abikoeviikko ja mulla on nyt kaksi koetta, sekä abiristeilyn jälkeen normikoeviikko, jolloin mulla on vielä yks koe ja lisäks anniskelupassitentti! Niin, ja pääsykokeisiinkin pitäisi vähän valmistautua, tosin oon nyt pistänyt hetkeksi paussille pääsykoelukemisen, että voin keskittyä mm. äikän tekstitaitoon tällä viikolla ja noihin koeviikkoihin. Lukemista siis riittää, mutta onneksi abikoeviikko on tänään alta pois ja voi ainakin unohtaa yhden maantiedon kurssin sen siliän tien!

abivuosi

Kiireettömämpiä päiviä odotellessa oon kaivannut ihan hirveästi bloggaamista ja varsinkin asukuvia haluaisin kuvailla ja julkaista enemmän. Varsinkin nyt, kun valoisa aika on lisääntynyt (tosin se ei juuri oo hyödyttänyt, kun päivätkin on pidentyneet koululla) oon alkanut mietiskelemään keväisempiä asuja ja niiden kuvaamista tänne blogin puolelle, enkä malttaisi odottaa, että on aikaa siihen! Muutenkin, haluaisin bloggailla enemmän tai siis ei ehkä useampia postauksia, mutta olis kiva tehdä esimerkiks videoita, jotka vie paljon aikaa ja tarvii sitä luonnonvaloa ja niitä asupostauksia!

Miten teidän viikko on lähtenyt käyntiin? Onko muut abit innoissaan pian alkavasta tai osalla jo alkaneesta lukulomasta vai onko lukemista niin paljon, ettei mitään lomaa oikeastaan edes ole?

2 kommenttia: