perjantai 12. helmikuuta 2016

FROM THE NECKLACE

hm takki

marmori kaulakoru

pitkät hiukset

talvi asu

marmori kello

nilkkurit

aurinkolasit Ray-Ban | huivi Glitter | kaulakoru H&M | takki H&M | paita BikBok | kello H&M | hanskat H&M | housut BikBok | kengät H&M 

Ensinnäkin, miten noi housut näyttää noin punaisilta? Ne on oikeasti enemmänkin tämän väriset. No, aina ei voi onnistua...

Toisekseen, oonko ainut, joka lähtee usein kasaamaan asua jonkin yhden vaatteen, kenkäparin tai korun ympärille? Mulle tulee aika usein sellanen, että mä haluan nyt tänään laittaa nää kengät ja lähden miettimään sitten, mitkä vaatteet ja korut niiden kanssa sopisi. Tää asu lähti kaulakorusta, jonka ostin jo syksyllä, mutta tajusin, että en oo hirveästi käyttänyt sitä. Päätin korjata asian heti ja kasasin tän asun sen ympärille.

Toi asun takki taas on sellainen, jota on kyllä tullut käytettyä ahkerasti, nyt kun pakkaset on taas vähän hellittäneet. Edellisissäkin asukuvissa mulla oli toi takki päällä! Toi on mun mielestä niin helppo yhdistää moneen ja vaikka se tietyllä tavalla onkin neutraali niin siinä on silti vähän sitä jotain. Oon kehittänyt itselleni tässä viimeisen vuoden aikana jonkin takki-innostuksen, vaikka aiemmin oon lähinnä kerännyt valtavan kokoelman kenkiä ja laukkuja. Nyt mulla on takkejakin kuitenkin vaikka kuinka ja koko ajan katselen lisää.

Onko siellä muita takki-ihmisiä? Vai kenkä- vai laukkuihmisiä? Voiko olla kaikkia niitä? Entä mitäpä pidätte asusta?

8 kommenttia:

  1. Ihana asu! Tuo viimeinen kuva on jotenkin tosi onnistunut musta! Mä oon sekä kenkä- että laukkuihminen, joten kaikki on mahdollista ;)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! Joo, mäkin tykkään tosta kuvasta, vaikka vähän häiritseekin toi lumikola tuolla taustalla... Mutta haha, hyvä etten oo ainut :D

      Poista
  2. Noi kaksi viimeistä kuvaa on mun lempparit! Sun blogin postaukset vaikuttaa kivoilta, joten luen vielä lisää :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Toivottavasti jäät seurailemaan muutenkin, kiva että tykkäät :)

      Poista
  3. Tosi kiva asu Kiia! :) Mäki oon ihastunut takkeihin aivan uudella tavalla, kun saatavilla on niin paljon ihania, joten musta on varmaan kuoriutumassa takki-ihminen hah. Oon kyllä myös laukku- ja tennari-ihminen, joten kai sitä voi olla kaikkea! :D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! Hyvä kuulla :D arvelinkin, etten voi olla ainut tän kanssa. Ja mustakin on tuntunut, et nyt tänä talvena on ollu iha hirmu kivoja takkeja kaupat täynnä!

      Poista
  4. Ihan todella kivoja kuvia! : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista