sunnuntai 29. heinäkuuta 2018

JUURI NYT - HEINÄKUU

Heinäkuussa on enimmäkseen rentouduttu - mun loma alkoi heinäkuun puolesta välistä! Tällä hetkellä olen maalla vanhempieni luona ja nautin! Tämä on mun ensimmäinen kokonainen neljän viikon kesäloma töistä koskaan ja oon kyllä ollut tästä niin onnellinen!

heinäkuu

Tällä hetkellä...


olen innoissani: kesälomasta ja perheen kanssa vietetystä ajasta! Ensimmäinen asuntoautolla tehty kesälomareissu takana, mökillä on käyty ja seuraavia reissuja suunnitellaan!


haluan: SUP-laudan! Kokeilin tällä viikolla ensimmäistä kertaa suppailua ja sehän oli ihan hauskaa! En kaatunut kertaakaan ja vaikka se tuntuikin jonkin verran jaloissa, heti alkoi tehdä mieli hankkia oma lauta & mela.


luen: seuraavaksi myyntiin, myyntiajatteluun ja myyjiin liittyviä kirjoja koulua varten!


kuuntelen: tämän kesän lempparibiisiä: Elastisen Supervoimii!


toivon: että jotenkin tämä loman aikana ollut energia ja iloisuus säilyisi pitkälle syksyyn, kun kaikki projektit, kouluhommat, duunit ja muut puskee päälle.


katson: Australian Master Chefin uusinta kautta, yhtä mun lempparisarjoista!


suunnittelen: elokuun blogipostauksia! Muutama sellainen tosi kiva postaus on tulossa, joita itsekin odotan!


Kertokaa kommenteissa, mitä teillä on viime aikoina ollut mielessä! Kenties jotain samoja juttuja mun kanssa? 

2 kommenttia: