maanantai 9. heinäkuuta 2018

TÄRKEINTÄ, MITÄ OLEN OPPINUT...

Törmäsin Marian Ihanaista -blogissa postaukseen, jossa hän kertoi tärkeimpiä asioita, joita on oppinut erilaisilta ihmisiltä ja erilaisista tilanteista. Postauksen ajatus oli niin kaunis, että halusin myös kirjoittaa mun matkaan tarttuneista opeista!

Tsekkaa Marian postaus täältä!

elämän oppeja

Tärkeintä, mitä olen oppinut...

...vanhemmiltani?

Asioilla on tapana järjestyä. Mulla taas on tapana stressata, miettiä ja murehtia etukäteen, joten olen kuullut tämän usein niin äidiltä kuin isältäkin. Toistaiseksi joka kerta he on olleet oikeassa!

...mummultani?

Aamulla kaikki on paremmin. Oon kirjoittanut tästä jo aiemmin kokonaisen postauksen, mutta oon edelleen vuosienkin jälkeen sitä mieltä, että tää on ollut yksi parhaita juttuja, joita mulle on ikinä sanottu.

...poikaystävältäni?

Elämä ei oo aina niin vakavaa. Jälleen yksi neuvo siihen, miten mun ei kannattaisi ihan niin paljon stressata. Elämä ei oo aina niin vakavaa, eikä sillä oo väliä, mitä muut ajattelee.

ur&penn

tärkeintä mitä olen oppinut

...korkeakouluopinnoista?

Luota elämän ajoitukseen. Joskus voi tuntua siltä, että oot väärässä paikassa tai hukassa muuten, mutta kyllä ne asiat loksahtaa paikalleen ajallaan.

...yksin asuessa?

Hämähäkkien ja muiden ötököiden tappaminen ei oo niin kamalaa kuin ajattelin.

...töissä?

Omista virheistä pitää ottaa vastuu ja itseään pitää aina kehittää, unohtamatta tiimin kehittymistä. Meillä on pieni työporukka ja hyvä tiimi on tosi tärkeä!

...pukeutumisesta?

Älä osta mitään, mitä et käytä. Yritän välttää "vaikeiden" vaatteiden ostamista, eli vaatteiden, joita käyttäessä pitää varoa, ei voi tehdä jotain tai joiden kanssa pitää käyttää jotain tietynlaisia alusvaatteita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti