tiistai 20. maaliskuuta 2018

UUSIA JUTTUJA KEVÄISEEN KOTIIN

Viime aikoina oon tehnyt mitä ihanampia ja keväisempiä löytöjä kotia piristämään ja tänään ajattelin esitellä ne kaikki teille! Osa näistä on jo näkynyt blogin puolella ainakin helmikuun suosikit -postauksessa, mutta näytän ne nyt uudelleen, koska ne on vain niin ihania!

tauluseinä

sisustus ostoksia

jysk

Käytiin ihan pikavisiitillä Jyskissä pari viikkoa sitten ja mä tei siellä oikein löytöjä. Ensimmäiset niistä näkyy näissä kuvissa. Printit kehyksineen maksoi jonkun euron tai pari kappaleelta, joten ei tarvinnut montaa kertaa miettiä, kotiutanko.

ikea

Tämä viltti näkyy nykyään melkein kaikissa mun blogikuvissa, koska se on ollut niin ihana tausta. Rakastan vaaleanpunaista ja se on viime aikoina näkynyt täällä blogissakin! Mutta on toi Ikean viltti myös ihan hirmu pehmeä ja ihana siinä alkuperäisessä käyttötarkoituksessaan kuvaustaustan lisäksi.

kauniit lakanat

Jyskistä löysin myös nämä ihanat keltaiset, pilkulliset lakanat! Oon jotenkin viime kuukausien aikana ihastunut keltaiseen (mikä on näkynyt paljon esimerkiksi mun bujossa) ja nyt sain sitä sisustukseenkin! Katsotaan mitä keltaista seuraavaksi löydän...

kevät sisustus

Nämä sisustustyynyt tulivat vastaan itseasiassa Prismassa. Tykkään tosta maalatun näköisestä, mustavalkoisesta printistä kovasti ja tyynyt päällisineen maksoivat kympin kappale, joten nappasin pari mun sohvalle.

viherkasvi

Myös hän on kotiutunut meille Prismasta. Rakastuin jotenkin tohon purkkiin erityisesti ja se oli pakko saada! Multa löytyi ennestäänkin jo tuollaiset betoniset kynttilänjalat, joten toi sopii niiden kanssa ihan loistavasti! Toivon vaan, että kasviystävä pysyy hengissä vielä pitkään.

letter board

Tämän ihanan kirjaintaulun sain jo tammikuussa, joten se on näkynyt täällä jo useampaankin kertaan, mutta ansaitsee mainintansa vielä tässäkin. Tätä en siis itse edes ostanut, vaan voitin arvonnasta! Tämä teksti mulla on ollut tässä tammikuusta asti, mutta nyt oon alkanut miettiä sen vaihtamista. Mitä kirjoittaisin tähän seuraavaksi?

lasimaljakko

Vielä viimeinen Jyskin löytö! Oon jo jonkin aikaa etsinyt isompaa maljakkoa, johon tulppaanit ja muut kunnon kimput mahtuisivat hyvin. Tähän nyt ainakin mahtuu jonkinlainen kimppu ja tykkään tuosta kuviollisesta pinnasta ihan hirmuisesti!

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja juttuja, varsinkin Ikean viltti ja noi pilkulliset lakanat ♡ Mullekkin mjuuten iskee joka kevät kamala villitys sisustaa keltasella x)
    https://craftsandlemontea.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha noniin :D Ehkä se on aika keväinen väri :p

      Poista