torstai 1. maaliskuuta 2018

HELMIKUUN SUOSIKIT

kirjaintaulu

Kirjaintaulu. Voitin yhdestä arvonnasta tämän ihanan kirjaintaulun (tai letter boardin tai rapputaulun), josta olin jo jonkin aikaa haaveillut. Osallistuin itse asiassa kahteenkin arvontaan, missä palkintona oli tämä sama taulu. Ekassa en voittanut ja toiseen osallistuessani ajattelin, että jos nyt en voita, niin tilaan sen sitten itse. Mä kuitenkin voitin ja tammikuun lopulla tää saapui postissa!

bullet journal suomi

Uudet träkkerit bullet journalissa. Helmikuussa otin muutamia juttuja pois mun tapaträkkeristä ja lisäsin kaksi uutta träkkeriä! Toinen niistä on tämä kuvan uniträkkeri, jota on ollut kiva täyttää! Toinen taas oli ystävänpäivän kunniaksi ihan vain lista 28 asiasta, joita arvostan kumppanissani. Helmikuun kokeiluista inspiroituneena mulla on uusia juttuja tulossa myös maaliskuun träkkereihin ja oon niin innoissani niistä!

helmikuun suosikit

Vaaleanpunainen viltti. Näin tämän viltin jo jonkin aikaa sitten Ikeassa, mutta en silloin raaskinut ostaa. Nyt helmikuussa kävin uudestaan Ikeassa ja näin tämän saman viltin ja sanoinkin vielä siskolle, että katso miten ihanan värinen, mutta en mä raaski sitä ostaa. Käveltiin vähän matkaa eteenpäin ja näin tämän viltin uudelleen siellä, huokasin syvään ja sanoin hiljaa itselleni, että et sä tarvii sitä. Sitten vielä juuri ennen kassoja sama viltti tuli vastaan kolmannen kerran enkä voinut enää vastustaa, vaan oli pakko napata toi matkaan! Ja oon kyllä ollut iloinen, että nappasin sen, on nimittäin niin ihanan värinen ja ihanan pehmeä ja ihanan lämmin viltti!

sisustus

Uusi kasvi. Mulla ei tässä kodissa vielä olekaan ollut yhtään ruukkukasvia, mutta kun näin tämän Prismassa, halusin sen kotiin. Toi betonisen näköinen purkki on aivan ihana ja toistaiseksi ainakin kasvi on pysynyt suhteellisen elävän oloisena. Katsotaan, kauanko kestää että saan tapettua sen...

vamos kenkäkauppa

Vamoksen tennarit. Tilasin Vamoksen uudesta outletista kahdet tennarit, posteineen päivineen ne maksoi yhteensä vain 20 euroa. Toiset oli sellaiset ihanat vaaleansiniset, mutta mulle liian pienet, joten annoin ne siskolle. Nämä kuitenkin oli sopivat ja tykkään tuosta printistä hirmuisesti. Nyt vain odotellaan kevättä, että ulkona tarkenisi tennareilla!

Ystävänpäivätreffit. Meillä oli ihana ensimmäinen ystävänpäivä yhdessä (viime vuonna poikaystävä oli työmatkalla ystävänpäivän aikaan) ja vaikka jonkun mielestä me ei ehkä tehty mitään erikoista, se oli meidän näköinen ilta. Käytiin leffassa, tehtiin yhdessä ruokaa, kuunneltiin musiikkia, tanssittiin ja nautittiin toistemme läheisyydestä. Ehdottomasti yksi kuukauden kohokohdista!

Auringonpaiste. Helmikuussa on saatu nauttia monista aurinkoisista talvipäivistä ja oon kyllä ollut ihan hirmu onnellinen valosta ja siitä energiasta, mitä auringon paisteesta saa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti