torstai 6. syyskuuta 2018

TO DO LISTA - SYYSKUU

Syyskuu: kesälomat on lusittu ja arki alkaa taas rullata täydellä teholla. Mutta lomista puheenollen, poikaystävä toi mulle kuvissa olevan vihkon tuliaisina Portugalista. Hän sanoi, että siinä lukee "älä jätä huomiselle sitä minkä voit tehdä tänään". Uskoin häntä ja luin tekstiä vasta tarkemmin näitä kuvia ottaessa. En osaa espanjaa kuin muutaman sanan, mutta tunnistin tästä tekstistä kuitenkin sanan besos.

Oikeasti vihkon kannessa siis lukee "älä jätä huomiselle suukkoja, jotka voit antaa tänään". Ihana tuliainen joka tapauksessa, pienestä jekusta huolimatta! Tuohon vihkoon onkin mukava kirjoitella arkisia to do listoja & ensimmäinen niistä on tämä syyskuun to do lista, jonka jaan nyt teidänkin kanssa!

syyskuun to do lista

1 | Juo paljon vettä. Kesällä tuli toki helteiden takia juotua paljon vettä, mutta varsinkin mun kesälomalla ja reissuissa vesi vaihtui usein myös mehuun tai limppariin. Nyt kun arki taas alkaa, limsat jää vähemmälle ja haluan juoda vähintään 2 litraa vettä joka päivä!

2 | Urheile ja ulkoile. Helteet on helpottaneet, mutta aurinkoinen sää on ainakin vielä toistaiseksi jatkunut. Oon syksyksi hankkinut uudet lenkkari ja uudet salinkengät sekä parit uudet treenitrikoot, joten niissä kelpaa nyt vielä nauttia kauniista lenkkikeleistä ennen lunta ja pakkasta!

3 | Lue seuraava kirja & kirjoita essee. Mulla on kotona jo valmiiksi pari kirjaa kirjastosta lainattuna seuraavia esseitä ja opiskelua varten. Vaikka mulla ei nyt ole kiire esseiden deadlinen kanssa, nuo kirjat pitäisi saada luettua, koska niiden palautuspäivät lähenee. Jospa edes toisen niistä saisin luettua syyskuussa!

4 | Tutustu uuteen tiimiin. Vaihdoin mun opiskelupaikkaa täksi syksyksi ja nyt oon aloittanut opiskelut ihanan uuden tiimin kanssa. Kaikki on ottaneet mut tosi hyvin vastaan, vaikka tulinkin tiimiin kesken kaiken. Tässä kuussa haluan tutustua paremmin uusiin tiimikavereihin ja myös avata vähän itseäni heille. Lisäksi pitäisi valmistella yhdessä vietettävää aikaa ensi kuulle.

syksy

to do lista

5 | Hoida työjutut. Mun esimiehellä on vielä kesälomaa lomailematta, joten tätä syyskuun alkua on tahdittanut jonkun verran työkuviot. Oon ottanut esimiehen loman ajaksi vähän enemmän vastuuta ja hommaa on riittänyt.

6 | Haali projekteja. Esseiden ja uuden tiimin lisäksi mun syksyn opintoihin liittyy erilaiset projektit, joita pitäisi haalia. Muutamiin oon jo päässyt mukaan ja tietysti kehitteillä on myös omia ideoita, mutta yritän haalia itselleni mahdollisimman paljon tekemistä tälle syksylle ja tulevalle keväälle!

7 | Yllätä poikaystävä. Poikaystävällä on synttärit itseasiassa tänään & olen valmistellut hänen synttäriyllätystään jo yli vuoden. Tänään vihdoin pääsen yllärin toteuttamaan! Synttäriyllärin lisäksi haluaisin järjestää jotain pientä kivaa meidän vuosipäivälle, joka on ensi kuussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti