torstai 27. syyskuuta 2018

JUURI NYT - SYYSKUU

Syyskuu on ollut ensimmäinen kunnon arkikuukausi pitkään aikaan. Ja arki on tuntunut niin mukavalta! Mun koulu on just mulle oikee paikka ja tykkään myös mun työstä ihan hurjasti. Ei siis yhtään haittaa, että hommaa riittää. Olen myös muistanut levätä, tehnyt pieniä reissuja poikaystävän kanssa ja urheillut sekä ulkoillut aktiivisesti.

syyskuu arki

Tällä hetkellä...


olen innoissani: projekteista, joissa olen mukana koulussa! Tiedossa on esimerkiksi huippuja tapahtumia ainakin marraskuussa ja tammikuussa.


haluan: ison pussin irtokarkkeja. Oon nyt ollut syömättä karkkeja elokuun puolesta välistä asti ja nyt alkaisi ihan toden teolla tehdä mieli jotain makeeta. Tarkoitus olisi kuitenkin jatkaa tätä "lakkoilua" vielä jonkin aikaa, joten ei auttaisi antaa mieliteoille periksi.


luen: tällä hetkellä kirjaa, joka kertoo Aki Hintsan voittamisen anatomiasta. Siitä olisi tarkoitus kirjoittaa yhdessä essee parin koulukaverin kanssa ensi kuussa.


kuuntelen: Spotifyn luomaa #takaumatorstai -soittolistaa. Siinä on monta hyvää biisiä!


toivon: että mun arki jatkuu näin mukavana koko syksyn. On ihan parasta, kun on tekemässä semmosia juttuja, joista on niin innoissaan!


katson: poikaystävän kanssa tällä hetkellä The 100 -sarjaa. Päästiin juuri alkuviikosta ekan kauden loppuun ja nyt alkaa kakkoskausi. Mä oon nuo kaksi ekaa kautta katsonut jo aiemminkin, mutta nyt katsotaan niitä yhdessä uudelleen, koska mä en uskaltanut enää katsoa kolmatta ja neljättä kautta yksin.


suunnittelen: lokakuun viikkoaukeamia bullet journalissa. Vaihdan lokakuussa mun tapaa toteuttaa viikkoaukeamat, koska aiemmat ei oo toimineet enää niin hyvin, kuin ne voisi. Uusista viikkoaukeamista tulossa postausta myöhemmin!


Kertokaa kommenteissa, mitä teillä on viime aikoina ollut mielessä! Kenties jotain samoja juttuja mun kanssa? 

2 kommenttia:

  1. Siis irttarit täälläkin! Oon nyt ollut tän viikon vaan himassa opiskelemassa ja karkkia on valehtelematta mennyt varmaan puoli kiloa :D Päivän kohokohta on ollut aina se, että oon päässyt kauppaan ostamaan karkkia...

    https://newdaysaara.blogspot.com/

    VastaaPoista