lauantai 1. syyskuuta 2018

ELOKUUN SUOSIKIT

hapsukorvakorut

Pienet hapsukorvakorut & isot värikkäät hapsukorvakorut. Molemmat korvikset tarttuivat mukaan Gina Tricon alennusmyynneistä ja nuo pienet itseasiassa olivat osa settiä, jossa oli muitakin korviksia. Erilaisia hapsukorviksia on näissä mun suosikkipostauksissa näkynyt aiemminkin, mutta en kyllästy näihin millään! Harmaat, pienet on tosi mua, mutta nuo pinkit eivät aiemmin olisi olleet sellainen juttu, jota edes katsoisin kaupassa. Nyt ne kuitenkin tarttui mukaan, koska oon tänä kesänä innostunut käyttämään kirkkaan punaisia mekkoja ja niiden kanssa nuo korvikset sopii super hyvin!

bikbok

BikBokin teepaidat. Oon aiemmin ollut vannoutunut H&M:n v-aukkoisten, tiukkojen trikooteepaitojen käyttäjä, enkä edes vilkaissut teepaitoihin, joissa on tällainen vähän korkeampi, pyöreä kaulus ja laatikkomaisempi malli. Huhtikuussa ostin yhtä tiettyä tilaisuutta varten tällaisen valkoisen teepaidan BikBokista ja sen jälkeen oon hakenut noita valkoisia pari lisää. Elokuussa hankin myös ihanat sinapin keltaiset sekä söpöt raidalliset versiot tästä paidasta. Oon niin rakastunut tähän malliin & pehmeyteen, että oon ostanut molempia noita värillisiäkin kaksi samanlaista.

vyölaukku

Vyölaukku. Jotain sellaista, jota en koskaan kuvitellut omistavani saatika esitteleväni blogin suosikeissa! Vyölaukut ovat kuitenkin palanneet ja monista kaupoista löytyy todella kauniita, modernejakin versioita. Mä nappasin omani Ur&Penniltä kympillä. Tässä laukussa tuli mukana myös hopeinen ketju, joten laukusta saa myös olan yli roikkuvan pikkulaukun.

syksy

Hirmu pehmeät neuleet. Meillä on koulussa aina talvisin kylmä ja kuljetaankin siellä aina villasukissa, joten varauduin viileisiin koulupäiviin myös näillä Vero Modan tarjouksesta löytyneillä hirmu pehmeillä neuleilla. Nää tuntuu niin ihanan pehmoisilta ja mukavilta ja lämpöisiltä, että näille tulee varmasti säiden viiletessä paljon käyttöä! Lisäksi näistä löytyy taskut ja nää on vielä sellaiset ihanat pidemmän malliset.

elokuun suosikit

Uudet kengät. Syksyyn ja viileneviin säihin oon valmistautunut myös kenkien osalta! Nämä parit tuli vastaan Skopunktenissa ja varsinkin noi kukalliset on vaan niin söpöt! Käytän aina nauhattomia tennareita, mutta niissä on yleensä nilkat paljaana. Tykkään miten näissä molemmissa on vähän vartta, mutta ei kuitenkaan nauhoja, joten helppo käyttää ja nilkat on kuitenkin peitossa ja lämpiminä.

Asuntoautoilu. Alkukuusta olin vielä vanhempien kanssa asuntoautolla reissussa, jolle lähdettiin jo heinäkuun puolella. Olin odottanut asuntoautoreissua jo viime kesästä asti, joten oli ihan huippuhauskaa päästä kiertelemään ympäri Suomea ja näkemään monia erilaisia paikkoja. Parasta kuitenkin oli viettää aikaa yhdessä äipän kanssa!

Helsingin reissu. Toinen kesälomareissu, jota olin odottanut ihan hirmu pitkään. Oon jo pitkään halunnut käydä jonkinlaisessa kiipeilypuistossa sekä Korkeasaaressa ja molemmat tämän reissun aikana toteutui. Yövyttiin poikaystävän kanssa mun kummitädin luona ja oli ihan huippua myös pitkästä aikaa nähdä häntä sekä hänen ihanaa pientä poikaa, kun heitä pääsee näkemään niin harvoin. Oli myös ihan hauskaa seikkailla yhdessä busseilla ja metroilla tuolla pääkaupunkiseudulla ja vaikka välillä tuntui, ettei siitä tuu mitään, hypättiin vain kerran väärään bussiin. Tai no oikeaan bussiin, mutta väärään suuntaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti