lauantai 7. marraskuuta 2015

THE COMFIEST CLOTHES OF ALL

551

Emmi haastoi kanssabloggaajansa näyttämään, miltä he näyttävät kotona, meikittä ja rennoissa vaatteissa. Ainaisten viimeisen päälle mietittyjen asukuvien sijaan tässä tulee rento asu, jossa vietän aikaani kotona. Kerroinkin jo ostoksia esitellessäni aiemmin, että oon viime aikoina käytännössä asunut tuossa Cubuksen ihanassa velourasussa. Kotona tykkään käyttää huppareita, höntsyjä ja villasukkia - rentoja ja lämpimiä vaatteita. Nyt tätä kirjoittaessakin päälläni on tuo velourasu ja mummun kutomat villasukat!

552

Kotona mulla on useimmiten myös hiukset kiinni, ettei ne häiritse mua, olin sitten tekemässä jotain oleellista tai ihan vain rentoutumassa. Meikkiä en käytä oikeastaan koskaan muutenkaan, joten en kyllä kotona hengaillessakaan meikkaile! Multa välillä kysytään, että miksi en meikkaa ja siihen on kaksi syytä: 1. mun iho on tosi herkkä, enkä halua ärsyttää sitä yhtään enempää ja 2. oon ihan tyytyväinen itseeni näin!

550

Kaikkein paras vaihtoehto kotona on kuitenkin luonnollisesti poikaystävän ylisuuri villapaita!

Miltä te näytätte kotona? Haastan kaikki bloggaajalukijat toteuttamaan tämän myös!!

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi kuinka ihana banneri! :)

    Tsekkaathan myös mun blogin:
    http://dreamerprofessional.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon!! Juu, tsekkailen :)

    VastaaPoista