perjantai 1. kesäkuuta 2018

TOUKOKUUN SUOSIKIT

toukokuun suosikit

Hapsukorvikset. Isot ja erityisesti hapsulliset korvikset on näkyneet jo useammissakin kuukauden suosikit -postauksissa, mutta tässä olisi taas yhdet suosikit! Nämä on vähän pienemmät ja ehkä siksi käytännöllisemmät kuin muut mun hapsukorvikset. Tykkään tuosta renkaasta ja siitä, miten nää on jotenkin yksinkertaiset, mutta silti vähän erilaiset!

mehikasvi

Uusi mehikasvi. Mä en jotenkin koskaan saa pidettyä kasveja elossa, joten oli taas aika hankkia uusi. Löysin tämän söpöläisen Granitista ja kävin siellä myyjän kanssa pitkän keskustelun mehikasvien sielunelämästä ja siitä miten niitä ei kannata hukuttaa veteen. Siitä saadulla itsevarmuudella toivon pitäväni tämän tyypin elossa vielä pitkään!

vamos kenkäkauppa

Vamoksen tennarit. Nämä kengät oli mun suosikeissa jo helmikuussa, mutta pakko mainita ne nyt uudelleen! Helmikuussa vain ihailin näitä kauniita kenkiä, mutta nyt toukokuussa kesäkelien yllättäen ilmestyessä oon myös päässyt käyttämään näitä ja oonkin käyttänyt paljon! Nää on nimittäin hirmu mukavat jalassa ja sopii niin monen asun kanssa. Ihanat!

hatanpään arboretum

Hatanpään arboretum. Ja muutenkin kaikki kauniit, kukkivat puut ja kasvit ympäri Tamperetta. Tänä keväänä oon jotenkin erityisen paljon pysähtynyt ihastelemaan kaikkia kauniita puita ja poikaystävää alkaa jo kyllästyttää kun joka kerta pyöräillessä ja lenkkeillessä mä vaan osoittelen ympäriinsä ja hoen "ompa kaunis puu", "Ville katso noita kukkia", "hei tuollakin on kukkiva omenapuu", "ei vitsi miten nättejä noi kukat on" ja niin edelleen. Arboretumillakin olen käynyt valokuvaamassa ja ihastelemassa jo useamman kerran ja musta tuntuu, että tän kesän aikana siellä tulee käytyä vielä monta kertaa!

kuukauden suosikit

Farkkuhame. Käytiin mun synttäripäivänä toukokuun alussa shoppailemassa, koska olisin halunnut löytää jonkin ihanan kesämekon viikonlopun synttärijuhlintaan. Mekkoa ei kuitenkaan löytynyt, mutta sen sijaan löysin jo pari vuotta etsimäni aivan täydellisen farkkuhameen BikBokilta. Hame oli mulla käytössä synttärijuhlissa, mutta myös monena päivänä sen jälkeen koko toukokuussa. Siitä tulee taatusti koko kesän luottovaate!

Viikonloppu kotikotona. Synttäreistä puheen ollen, oltiin sillä viikolla koko viikonloppu mun kotikotona poikaystävän kanssa, koska juhlittiin mun synttäreitä siellä. Se oli mun ensimmäinen kokonaan töistä ja koulujutuista vapaa viikonloppu koko keväänä ja sitä olikin kyllä odotettu! Rentoutumisen lisäksi oli ihan superhauska päästä pelaamaan erilaisia lautapelejä pitkästä aikaa, näkemään mulle tärkeitä ihmisiä ja ihan vaan olemaan kotona.

4 kommenttia:

  1. Nuo Arboretumin pinkit tulppaanit olivat kyllä niin ihanat, kävin kanssa niitä ihailemassa monta kertaa :) Ja hapsukorvikset, tosi kivoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Oli ihan superihanaa kierrellä arboretumissa :)

      Poista
  2. Tykkäsin hulluna noista korviksista! Ja kesäkukat on myös kauniita, kävin itseasiassa yksi päivä puutarhassa ja voi sitä tuoksun ja kauneuden määrää niiden tuhansien kukkien keskellä.

    ♡: karitakoolla.blogspot.fi

    VastaaPoista