keskiviikko 27. kesäkuuta 2018

JUURI NYT - KESÄKUU

Takana alkaa olla mukavan rento kesäkuu. Oon tehnyt kyllä ahkerasti töitä, opiskellut ja työstänyt mun henkilökohtaisia projekteja, mutta on ollut niin ihanaa, kun pitkästä aikaa on ollut aikaa myös rentoutua, nukkua pitkään, mökkeillä ja tehdä hommia sitä mukaa, kun on fiilistä tehdä niitä. Heinäkuussa mua odottaa onneksi vielä enemmän rentoutumista ja elämästä nauttimista, koska mulla alkaa heinäkuun puolen välin paikkeilla neljän viikon loma töistä!

juhannus

Tällä hetkellä...


olen innoissani: kesälomasta, joka mulla alkaa ihan muutaman viikon päästä!


haluan: halauksen mun poikaystävältä! Oon just tullut kotiin viikon mittaiselta juhannusreissulta ja odottelen, että hän ehtii töistä kotiin ja mun luo, kauhea ikävä!


luen: todella mielenkiintoista Charles Duhiggin kirjaa nimeltä Tapojen voima.


kuuntelen:  YOUNGHEARTEDin ihanaa uutta kesäbiisiä Beijos! Se on yks mun ehdottomia lemppareita tällä hetkellä.


toivon: pääseväni pian takaisin mökille. Vaikka onkin ihana tulla kotiin mökkeilyn jälkeen, en ehkä ihan vielä olisi halunnut lähteä sieltä!


katson: Molly Burken kiinnostavia videoita sokeudesta. On jotenkin mielenkiintoista kuulla, miten hän sokeana selviää erilaisista tilanteista ja kokee erilaisia asoita. Hänen videonsa saa mut myös hirmu kiitolliseksi niinkin itsestäänselvästä asiasta, kuin kyvystä nähdä.


suunnittelen: mun loppuviikon to do listaa! Tiiättekö sen fiiliksen, kun reissun jälkeen tulee kotiin ja on 4 koneellista pyykkiä pestävänä, laukut purettavana ja monta muuta pientä asiaa hoidettavana, että pääsee taas arkisiin rytmeihin? Mulla on nyt se fiilis!


Kertokaa kommenteissa, mitä teillä on viime aikoina ollut mielessä! Kenties jotain samoja juttuja mun kanssa? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti