torstai 10. joulukuuta 2015

XMAS PARTY INSPIRATION

XMAS PARTY INSPO


Pikkujoulukausi on monilla varmasti jo alkanut ja mullakin ensimmäiset (ja mitä todennäköisimmin tänä vuonna myös ainoat) pikkujoulut lähenee, nimittäin lauantaina olis tarkoitus juhlia vähän vpk:n porukalla! Oon oottanut näitä juhlia jo pitkään ja pikkupaketti sekä avec on jo juhliin hommattuna, eli enää puuttuu asu. Mutta siinä kohtaa tulikin ongelmia, joten ajattelimpa kysyä teiltä apua!

Kokosin Polyvorella tälläisen kollaasin, joka ehkä mun selitystä paremmin kertoo siitä, mitä vaihtoehtoja mulla on. Ensiksi suunnittelin laittavani mustavalkoraidallisen kynähameen, peplumpaidan ja karvaliivin, mutta tulinkin sitten toisiin ajatuksiin ja rupesin miettimään, että onko se a) liian juhlava tai b) liian kylmä asu... Mulle kuitenkin tulee kylmä niin helposti, että rupesin miettimään, pitäisikö kuitenkin varautua kylmään, laittaa vaan farkut ja pitkä, lämmin neuletakki ja tehdä asusta juhlava enemmillä koruilla. Mutta onko se sitten liian arkinen?

Kylläpä täytyy olla asiat hyvin jos mun viikon suurin pulma on taas tätä luokkaa... 

Mitä mieltä ootte? Pitäiskö valita lämpöisempi asu ja enemmän koruja vai naisellisempi hame -vaihtoehto? Mitä itse laitatte / laittaisitte pikkujouluihin päälle?

Kuvaa klikkaamalla saatte tarkemmat tiedot noista tuotteista, jos kiinnostuitte jostakin! (Mä en hyödy siitä mitenkään, oon tehnyt kollaasin Polyvorella.)

4 kommenttia:

  1. Pikkujouluissa saa ja pitääkin olla vähän upeampana liikenteessä! Mä valitsisin ehdottomasti liivin ja tuon kynähameen, yhdistelmä on varmasti upea! Jos tulee vilu, niin voihan peplumin vaihtaa vaikka pitkähihaiseen poolokauluksiseen paitaan, nehän ovat nyt muodissa ja sopivat varmasti liiviin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Kiitos kommentistasi & täytyykin miettiä, jos laittaisin neuleen tai jonkun vähän lämpöisemmän paidan...

      Poista
  2. Tietty pitää olla fab pikkujouluis ;) Laittaisin myös tuon liivin! :)

    ❀Cinderella Days❀

    VastaaPoista