lauantai 6. lokakuuta 2018

TO DO LISTA - LOKAKUU

Lokakuusta on tulossa ihan todella mielenkiintoinen kuukausi koulujuttujen suhteen. Tällä viikolla meillä oli yksi todella hauska myyntipäivä oman tiimin kanssa, ensi viikolla lähdetään mökille intensiivipäiville ja syysloman jälkeen meillä on vielä koko koulun välinen myyntikilpailu. Oon myös todella innoissani lomasta, koska aion mennä käymään mun vanhemmilla ja mummulassa!

Paljon muutakin on edessä, joten tässä tulee mun to do listaa alkaneelle kuukaudelle.

arki

lokakuu

1 | Essee tiimikavereiden kanssa. Mun opintojen isona osana on kirjaesseet ja oon viime kuun lopulla aloittanut parin tiimikaverin kanssa lukemaan Oskari Saaren kirjoittamaa kirjaa Aki Hintsan voittamisen anatomiasta. Oon ihan loppusuoralla kirjan lukemisen kanssa ja tässä kuussa pitäisi saada siitä yhdessä essee kirjoitettua.

2 | Seuraavan kirjan aloittaminen. Heti vaan, kun saan tuon edellisen esseen kirjoitettua, pitäisi alkaa lukemaan seuraavaa kirjaa. Mulla on yksi myyntiin liittyvä kirja lainattuna ja sen jälkeen haluaisin keskittyä johtamiseen liittyviin kirjoihin. Tämän syksyn aikana pitää vielä muutama kirja lukea ja muutama essee kirjoittaa.

3 | Suunnittele aikataulut lomalle. Ensi viikon perjantaina olisi tarkoitus lähteä käymään kotipaikkakunnalla, mutta en vielä tiedä millä menen sinne ja mihin aikaan. En myöskään vielä tiedä, miten tulen sieltä takaisin. Nämä täytyisi selvittää pian!

to do lista

4 | Valmistele intensiivipäivät. Oon ollut mukana porukassa, joka on järjestänyt meidän tiimin intensiivipäiviä ja muutama pikkujuttu on vielä valmistelematta. Ne täytyy saada aikaieksi vielä tämän viikonlopun puolella.

5 | Joulukortit. Onko jo liian aikaista aloittaa? Oon ehkä vähän innoissani jo joulusta ja haluaisin aloittaa joulukorttien askartelun jo. Enhän oo ainut, joka on jo ehtinyt innostua joulusta?

6Varaa aika hammaslääkäriin. Mulla oli kesällä reikä hampaassa ja kun kävin sitä paikkaamassa, hammaslääkäri suositteli mua varaamaan ajan ihan vain yleiseen tarkastukseen. En oo ihan vielä saanut aikaiseksi, mutta mun pitäisi kyllä ottaa se nyt ihan tosissaan asiakseni.

Mitä sun to do listalla on lokakuussa?

2 kommenttia:

  1. Itellä ei kauheesti ole mitään tehtävälistalla. Ainoa varmaan matka Lohjalle isäpuolta moikkaamaan. Voisi kyllä itsekin suunnitella jo noita joulukortteja. Vielä en ehkä joulua tahdo muuten miettiä kun syksyä tahdon kunnolla fiilistellä, mutta voisi ainakin päättää kenelle tänä vuonna lähettäisi niitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa ihan mukavalta sekin, että ei ole montaa juttua listalla :)

      Poista