lauantai 5. elokuuta 2017

TO DO LISTA - ELOKUU

Elokuussa nautitaan vielä kesän lopusta ja mulla on itseasiassa kesälomakin vielä elokuun aikana. Pitäisi kaiketi kuitenkin vähän jo suunnata ajatuksia opiskelujuttujen suuntaan ja valmistautua taas tehokkaaseen syksyyn, jotta jaksaa sekä opiskella että käydä töissä. Tänään jaan teidän kanssa mun elokuun to do listan!

to do lista

Viimeiset raportit ja tunnit työharjoitteluun. Tämä oli mulla jo heinäkuun to do listallakin, mutta tekemistä tämän saralla riittää vielä elokuunkin aikana. Viimeisen ison raportin kanssa on vielä pari viimeistelyä tehtävänä ja lisäksi pitäisi varata aika palautekeskusteluun harjoittelusta vastaavan opettajan kanssa.

Kesälomasta nauttiminen! Ekaa kertaa ikinä mulla on oikea kesäloma mun palkkatyöstä. Tosin ekaa kertaa ikinä mulla on myös kunnon työ, eikä vain kesätöitä. Kesälomani aikana haluan viedä mun poikaystävän käymään meidän mökillä ja muuten vain rentoutua.

Salikortin uusiminen. Mulla oli vuoden salikortti meidän koulun saleille, mutta se on nyt umpeutunut ja pitäisi elokuun aikana käydä uusimassa. En oo mahotonta kiirettä pitänyt tän asian kanssa, koska kesällä mielellään liikkuu ulkonakin, mutta syksyksi ja talveksi kyllä salikortti pitää taas hankkia!

elokuu to do lista

Salaisuusprojekti! To do listalta löytyy myös yksi tällainen projekti, josta en ihan vielä voi täällä kirjoittaa. Projekti on nimittäin synttärilahja eräälle mulle rakkaalle ihmiselle, enkä halua pilata yllätystä! Syksyn aikana tuun kyllä kertomaan tästä lisää ja vinkkaan hyvän synttäri-idean siinä samalla teillekin!

Koulun aikataulujen selvittäminen. Tosiaan, koulunpenkkiin pitäisi kaiketi taas pian palata! Nyt pitäisi vain enää selvittää, että koska ja pitääkö sitä ennen ilmoittautua joillekin kursseille vielä ja mille kursseille ja pitääkö tehdä jotain ennakkotehtäviä tai muuta vastaavaa.

Lukuvuositarran uusiminen opiskelijakorttiin. Tällainenkin pitäisi käydä taas hakemassa. Kun kerran on köyhä opiskelija niin otetaan kaikki hyöty irti tosta kortista niin kauan kun vaan voi!

Valokuvaus. Tämän kesän aikana on valokuvaaminen jäänyt yllättävän vähälle. Osin syynä on ehkä se, että pidin noin kuukauden mittaisen tauon blogista ja osin syynä taas ei niin kivat kelit tän kesän aikana. Haluaisin vielä elokuun aikana ehtiä ottaa hyödyn irti kesän valosta ja kauneudesta ja tallentaa paljon kuvia kameran muistikortille!

Mitä sun elokuun to do listalla on?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti