tiistai 21. maaliskuuta 2017

8 WEIRD FACTS ABOUT ME

Tänään kasailin tämän postaukseen 8 faktaa minusta, niin pääsette tutustumaan muhun vähän paremmin! Jos löydätte tästä juttuja, joihin voitte samaistua, niin kertokaa ihmeessä kommenteissa!

Today I put together this blog post of 8 weird facts about me, so that you get to know me a liitle bit better! If you can find anything you are able to identify yourself with, please share that in the comments!

outoja unia

1 | Kun oon mun vanhempien luona isossa omakotitalossa yksin, mun pitää aina jättää kaikki valot päälle ja pitää telkkaria päällä, että on sellainen elämän tuntu. Muuten kaikki pienetkin äänet säikäyttää ja koko ajan tuntuu että joku kurkkisi ikkunoista. Kun taas oon täällä mun kerrostaloasunnossa yksin niin voin olla hiljaa pimeässä, eikä se ole lainkaan pelottavaa.

2 | En voi sietää suklaata enkä salmiakkia!

3 | Kun mulla on jalassa teräväkärkiset kengät, olo on jotenkin paljon itsevarmempi ja naisellisempi. Huomaan myös että kävelen reippaammin ja selkä suorassa!

4 | Pelkään koiria ihan hirmuisesti.

random facts

5 | En tykkää yhdistää erilaisia metallin sävyjä keskenään. Varsinkin hopeaa ja kultaa en yhdistele, ruusukulta ja kulta nyt vielä menettelee.

6 | Kun stressaan tai muuten nukun huonosti, nään aina todella outoja, usein myös epämiellyttäviä unia, jotka ei kuitenkaan oo painajaisia.

7 | Mä en koskaan laita lihaa kahdessa eri muodossa lautaselleni. Ainoot poikkeukset on pizza ja tortillat, joihin laitan sekä kinkkua että jauhelihaa!

8 | En osaa kokata muuta kuin ihan niitä kaikkein perusjuttuja, mitkä ei vaadi kuin pilkkomista, keittämistä tai paistamista. Yritin kerran tehdä ruskeaa kastiketta jauhelihalle, mutta kastike oli lopulta mustempi kuin itse pannu...

weird facts about me

1 | When I'm at my parents' big house alone, I always have to leave all the lights on and keep the tv on so that the house doesn't feel so empty. Otherwise every tiny noise scares me and I constantly feel like someone is looking in trough the windows. But when I'm in my apartment alone, I can be in the dark or in complete silence and it is not scary at all!

2 | I can't stand chocolate or salty liquorice!

3 | When I'm wearing pointy shoes, I somehow feel a lot more confident and womanly. I also notice that I walk faster and with a good posture.

4 | I'm so very scared of dogs.

outoja tapoja

5 | I don't like to combine different colored metals together. Especially silver and gold are something I do not combine, but gold and rose-gold are okay.

6 | When I'm stressed out or otherwise not sleeping too well I always some really weird, often also unpleasant dreams, that aren't really nightmares tho.

7 | I never have two different kinds of meat on my plate at the same time. The only exceptions are pizza and tortilla, which I like to have with both ham and minced meat.

8 | I can't cook anything but the very basic things that only involve some chopping, boiling and baking. I once tried making a brown sauce to go with my minced meat but I ended up with a sauce that was more black than the pan was. 

Löysitkö mitään, mihin voit samaistua?

Did you find anything you can relate to?

14 kommenttia:

  1. Samaistun kohtaan 8, etenkin tuohon ruskean kastikkeen epäonnistumiseen! Mulla se jäi taas jostain syystä aivan vaaleaksi eikä ollut lähelläkään kastiketta :'DD yritin jopa toisenkin kerran, vaan ei!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :D pitäisköhän munkin koittaa sitä viä uudestaan? :D

      Poista
  2. Tuli kyl uutta tietoa. Suurena yllätyksenä tuli ettet pidä salmiakista tai edes suklaasta. Iteki aina pidän telkkarii auki kun oon yksin kotona. En yleensä sitä katso, mut se et asunnossa on puhetta tuo kodikkaamman fiiliksen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin se tuo!! Ja hauska kuulla että löysit jotain uutta :)

      Poista
  3. Eikä ihanaa etten oo ainut ketä epäonnistuu ruskeessa kastikkeessa! Niin monet kerrat ollu täynnä jauhoklimppejä ja ties mitä ennen ku opin sekottamaan jauhot ja veden lasissa ennen ku heitän jauhelihan sekaan :-D Oon kyllä muutenkin aika kauhu-kokki kun millon tippuu kakut lattialle ja millon palaa perunat pohjaan...

    http://playingwithmylifeviivi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo et oo ainut!! :D mä en oo viä kakkuja tiputellut mutta muuten kyllä ihan yhtä kauhu keittiössä :D

      Poista
  4. Mä samaistun koirapelkoon ja sit tuohon korujen yhdistelyyn! Jos mulla on vaikka jotkut ihan tosi pienet hopeiset korvikset, jotka ei ees näy hiusten ollessa auki - niin silti on vaan pakko valkata muiksikin koruiksi sit hopeisia/hopeanvärisiä :D

    VastaaPoista
  5. Mä samaistun kohtiin 5, 6 ja 7 täysin!

    VastaaPoista
  6. Ekaan kohtaan voin samaistua ihan täysin! Kotikotona mulla on aina kaikki valot päällä jos oon yksin siellä, kun taas täällä pikkuisessa kämpässäni voin ihan pimeessä chillailla :-D Ja mäkin nään kyllä todella outoja ja epämielyttäviä unia välillä...

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Nelonen on mulla sama! Vihaan ja pelkään koiria... Pelko tulee luonnostaan, mutta viha tulee, kun muistan kaikki kissat Soturikissoista, jotka heitti henkensä koirien takia...

    VastaaPoista