sunnuntai 4. helmikuuta 2018

TO DO LISTA - HELMIKUU

Helmikuu on täällä! Kuukauden vaihde on mulla pitänyt sisällään arkeen paluuta, sillä tammikuun lopulla sairastuin kovaan flunssaan ja korvatulehdukseen, enkä ihan vieläkään ole täysin tervehtynyt. Kun keskellä hektistä arkea joutuu olemaan viikon vaakatasossa, eikä jaksa tehdä mitään, paljon jää tekemättä ja mulle ainakin on ollut hieman hankala päästä taas kiinni arkeen ja kunnon rytmiin.

helmikuun to do lista

washiteippi

1 | Takaisin arkirytmiin. Vielä pitäisi tosiaan tämän sairastelun jäljiltä toipua täysin ja päästä kunnolla kiinni arkirytmiin. Oon jo palannut kouluun ja töihin, mutta energiatasot on edelleen hirmu matalalla, eikä oo ollut fiilistä tehdä juuri muuta, kuin ne ihan välttämättömimmät jutut.

2 | Yrityksen projektit. Tämä kevät kuluu tosiaan yrittäjyysopintojen parissa ProAkatemialla ja meillä on nyt virallisesti oma yritys pystyssä! Tammikuussa mulla meni suurin osa ajasta osuuskunnan sääntöjä, perustamissopimusta ja perustamisilmoitusta laatiessa, mutta nyt helmikuussa pääsen kunnolla erilaisten projektien parissa tekemään hommia!

3 | Pyörä kuntoon. Sain joululahjaksi polkupyörään korin ja lamput. Ne lojuu edelleen tossa mun makuuhuoneen lattialla, enkä oo saanut niitä vielä pyörään kiinni. Ekan kerran kun aloin niitä laittaa, tajusin, että tarviin ruuvimeisselin siihen hommaan enkä siinä hetkessä jaksanut lähteä vintiltä hakemaan sellaista. Seuraavalla yrityksellä muutamaa päivää hain ruuvimeisselit vintiltä, mutta huomasin sitten, ettei mulla oo oikeenlaisia pattereita niihin valoihin. Nyt oon jo ostanut ne patterit ja ne ruuvarit on myös tässä valmiina, eli nyt ei tarvis kuin saada aikaiseksi mennä tonne kellariin ja laittaa pyörä kuntoon!

helmikuu

to do lista

4 | Ystävänpäivän valmistelu. Kerroin jo aiemmin 2018 - täältä tullaan! -postauksessa, että aloitin jo joulukuun puolella ystävänpäivälahjan tekemisen poikaystävälle, mutta en oo vielä ihan valmis. Kyseessä on siis avaa kun... -kirjeet, jotka pitäisi vielä tässä alkukuukauden aikana viimeistellä!

5 | Kevättä kotiin. Oon jo alkanut innostua pitenevistä päivistä ja kevään tulosta, vaikka nyt vielä ulkona näyttääkin kovin lumiselta ja talviselta. Haluaisin helmikuun aikana tuoda vähän kevättä kotiin esimerkiksi ostamalla kimpun kukkia tai vaihtamalla light boxeihin ja letter boardiin jotain keväisiä tekstejä!

6 | Kevätsiivous. Haluan jossain kohtaa tämän kevään aikana suorittaa mulle perinteisen kevätsiivouksen, käydä läpi keittiön kaapit, vaatehuoneen ja sellaiset pinnat ja nurkat, joita ei joka viikko tuu siivottua. En vielä tiedä, ehdinkö tehdä sitä helmikuussa, mutta laitetaan se nyt tällekin to do listalle!

Mitä sun helmikuun to do listalla on?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti