sunnuntai 23. heinäkuuta 2017

KESÄKUUN SUOSIKIT

Normaalisti postailen kuukauden suosikkijuttuja seuraavan kuukauden ensimmäisenä päivänä, mutta koska nyt olin pienellä blogitauolla niin kertoilen vasta tänään teille mun kesäkuun suosikkeja!

JetSet

Jet Set teräskello. Yksi ihan ehdoton suosikki on tämä Jet Set teräskello, jonka ostin meiltä töistä Ur&Penniltä. Olin kuolannut tätä jo jonkun aikaa, mutta en vain ollut raaskinut ostaa, kunnes lopulta kaikki Jet Set kellot tulivat -70% alennukseen. Siellä on yksi toinenkin kello, mitä vielä mietin, että pitäisikö ostaa, mutta tämä oli ihan pakko, koska se on vain niin ihana! Kuvasta ei juuri näy, mutta tuo kellotaulu on vaalean kiven näköinen ja hirmu kaunis!

kesäkuun suosikit

Juhannuksen mökkireissu. Mökkeily vain kuuluu juhannukseen. Tänäkin vuonna siis suuntasin maalle, mummun ja vaarin hoiviin meidän ihanalle mökille. Tehtiin kaikkia niitä asioita, joita juhannuksena kuuluukin. Saunottiin, paahdettiin vaahtokarkkeja ja paistettiin makkaroita takkatulessa, grillattiin, pelattiin korttia, Unoa ja kiinanshakkia, käytiin soutamassa, valvottiin myöhään ja nukuttiin pitkään.

insta stories

Instagram tarinat. Olen kesän aikana innostunut päivittelemään näitä Instagram tarinoita aktiivisesti. Tämä on paljon kivempi, kuin Snapchat, jota aiemmin päivittelin! Varsinkin erilaisten boomerangien tekeminen on hirmu hauskaa!

Vaahtokarkkien paahtaminen. Juhannuksena mä paahdoin takkatulella vaahtokarkkeja ja vähän juhannuksen jälkeen poikaystävä järjesti ihanat treffit, sytytti nuotion ja siinä me sitten paahdettiin ensin iltapalaksi makkarat ja jälkkäriksi vaahtokarkkeja! Tätä pitäisi ehdottomasti tehdä useamminkin!

6 kommenttia:

  1. Toi Jet Set on kyllä ihan tosi nätti, meilläkin kaapissa pari, mitkä voisin huolia itselleni :-D Tällä hetkellä eniten himoitsen yhtä Jacques Lemansia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, JetSetillä on kyllä monta ihanaa mallia! Samaten Jakella, mutta mä oon iskenyt silmäni nyt Black Oakin uutuuksiin! <3

      Poista
  2. Paistoin tänä kesänä ekaa kertaa vaahtokarkkeja, kun olin miesystävän kanssa grillaamassa nuotiolla. Paahdetut vaahtokarkit olivat super hyviä, ehdottomasti kokeilen joskus toistekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ihan parhaita, kannattaa kyllä kokeilla uudelleen!! :)

      Poista
  3. Ompa ihana kello! Kyllä kelpais itselle samanlainen :)

    VastaaPoista