perjantai 28. heinäkuuta 2017

JUURI NYT - HEINÄKUU

Heinäkuu tuntuu menneen ohi ihan yhdessä hujauksessa! Mihin tää kesä on oikein mennyt? Ehkä ne superkesäiset ilmat tulee vasta sitten, kun mulla on elokuussa kesäloma, niinkuin oon kaikille sanonut! Sitä odotellessa siis...

arboretum


Juuri nyt...


olen innoissani: bloggaamisen jatkamisesta taas tauon jälkeen!


haluan: Särkänniemeen! Haluaisin käydä siellä poikaystävän kanssa tämän kesän aikana, mutta hän haluaisi Linnanmäelle. Aiheesta on siis käytävä vielä keskusteluita...


luen: ohjeita mun työharjoittelun loppuraporttia varten.


kuuntelen: juuri nyt, tätä kirjoittaessa, mulla soi Spotifystä Mikko Harjun Taivas ei oo rajana -biisi.


toivon: että saisin jäätelöä. Oon tän kesän aikana syönyt jäätelöä vain kerran ja tulee kohta kiire korjata asia ennen syksyä!


katson: Bones -sarjaa uudelleen Netflixistä. Katsoin kaikki 11 tuotantokautta viime kesänä ja aloitin saman projektin tänäkin kesänä. Tällä hetkellä menossa kausi 4!


suunnittelen: kesälomaani! Kaksi viikkoa aikaa tehdä ihan mitä vain, jippii!


Kertokaa kommenteissa, mitä teillä on viime aikoina ollut mielessä! Kenties jotain samoja juttuja mun kanssa? 

6 kommenttia:

  1. Mulla on melkeinpä koko kesän pyöriny koulu mielessä, sillä pääsin sisään ekaan vaihtoehtooni ja eihän sitä voi olla jännittämättä kun pääsee opisekelemaan finally haluamaansa ammattiin :D Munkin tekee kauheasti mieli jäätelöä. Joka kesä sama juttu, mutta ei sille voi mitään jos jätskin syöminen on paras tapa helpottaa kuumuudessa + silloin se kesäinen olo tulee kun jätskiä syö :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tollasessa tilanteessa kannattaa kyllä olla ihan innoissaan!! :) No niimpä ja sitten talvella jää kuitenki jätski vähemmälle, niin voihan sitä kesällä herkutella :)

      Poista
  2. Muista syödä nyt paljon jäätelöä ennen kuin kesä loppuu! :D

    VastaaPoista
  3. Lintsi on mullakin tiedossa huomenna tai ylihuomenna (toivottavasti)! Ja Särkänniemi on jo tänä kesänä koettu, ihana paikka sekin. Tsemppiä teille siihen päätökseen kumpaan menette! :D :)

    VastaaPoista