keskiviikko 20. kesäkuuta 2018

MUN TOP 5 BUJOILUVÄLINETTÄ

Aloitin bullet journalin noin yksi ja puoli vuotta sitten. Parin kuukauden jälkeen hylkäsin mun muut kalenterit ja vihkot ja siirsin kaiken tärkeän bullet journaliini. Reilun vuoden verran siis bujo on ollut mun kalenteri, päiväkirja, muistilista ja hauska paikka purkaa omaa luovuutta. Tässä ajassa on löytynyt muutamia suosikkivälineitä ja oon mun suosikeista usein puhunutkin täällä blogissa. Tänään kuitenkin listaan mun top 5 bujoiluvälinettä - näitä en vaihtaisi mihinkään ja nämä on käytössä päivittäin!

Tsekkaa myös mun lempparivälineet bujoiluun ja mun uudet lempparivälineet bujoiluun!

bullet journal välineet

bujoilu välineet

1 | Leuchtturm 1917 -vihko. Ennen bullet journalin aloittamista tutkin pitkään erilaisia vihkoja ja niiden eroja. Katsoin YouTubesta muutamankin vihkoja vertailevan videon ja lopulta päädyin Leuchtturmiin. En oo hetkeäkään katunut kyseistä päätöstä ja toi vihko on sopinut mun tarpeisiin ihan käsittämättömän hyvin! Lähinnä ongelmana on, että minkä värin sitä aina valkkaisi seuraavaksi! Yritän keräillä mahdollisimman monta eri väristä ja 7 eri väristä itseasiassa jo löytyykin.

2 | Metallinen viivotin. Mä tykkään välillä sellaisista luonnollisen näköisistä ilman viivotinta piirretyistä viivoista, mutta silloin kun haluan suorat viivat, niin niiden on sitten oikeastikin oltava suorat. Muovisissa viivottimissa mua alkoi ärsyttää se, miten helposti ne lohkeili ja vaihdoin metalliseen viivottimeen, jolla on helpompi saada viivat tosi suoriksi!

3 | Stabilo point 88 -kynät. Ja musta kynä tietysti erityisesti, vaikka käytänkin kyllä montaa värillisistäkin päivittäisellä tasolla. Mustasta tykkään erilaisten laatikoiden ja "sivupohjien" tekemiseen, koska tällä kynällä voi piirtää lyijykynän päälle niin, että kun ne lyijykynäjäljet kumittaa, tussin jälki ei suttaannu tai haalistu!

4 | Pigma Micron -finelinerit. Kuvassa näkyy vain kapeimmat, mutta koko paketin kynät on kyllä kovassa käytössä! Käytän näitä kahta ohuinta sekä sitä kaikkein paksuinta eniten tuon Stabilon kynän rinnalla.

5 | Mildliner -tussit. Valitsin kuvaan mun lempparivärit - lämpimän keltaisen ja marjapuuron punaisen, mutta kaikki Mildlinerit on kyllä yksiä ihan mun lempparikyniä ikinä! Käytän näitä kuukausiaukeamilla, viikkoaukeamilla, päivittäisissä to do listoissa, muistilistoissa ja niin monilla muillakin eri sivuilla!

Mitkä on sun kaikkien aikojen lempparivälineet bujoiluun, joista et luopuisi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti