tiistai 5. kesäkuuta 2018

TO DO LISTA - KESÄKUU

Kesäkuu ja vihdoin tuntuu siltä, että on aikaa hengittää. Mulla oli mielettömän hektinen kevät ja alle 10 tunnin työpäivät oli melkoisia poikkeuksia. Syksystä on tulossa todennäköisesti samanlainen, joten nyt yritän ottaa kaiken ilon irti kesästä, kun ehtii töiden lomassa tehdä rästiin jääneitä hommia ja toivottavasti myös vähän rentoutua. Olen kyllä töissä kesällä ja suoritan vähän opintojakin kesän aikana, mutta niiden kanssa ei ole nyt mitään stressiä. Lisäksi mulla on töistä neljän viikon kesäloma, joten viimeistään silloin aion ottaa kunnolla rennosti!

to do lista

1 | Kuvia työpaikan Instagramia varten. Mä oon meillä töissä Instagram-vastaava ja haluaisin kesän aikana ottaa muutaman päivän ihan vain että käyn hakemassa tuotteita kuvauslainaan ja räpsin monta kuvaa valmiiksi, jotta postailtavaa riittää pitkäksi aikaa!

2 | Listaa kesän tavoitteet. Mun mielessä on pyörinyt muutama projekti, jotka haluaisin kesän aikana tehdä ja oon pohtinut niitä jo jonkin aikaa. Haluaisin nyt heti kesän alussa listata ne paperille ja tehdä niistä selkeitä ja helppoja lähestyä, jotta saan mahdollisimman paljon aikaiseksi tänä kesänä!

3 | Muutama essee. Haluan jo kesän aikana kirjoitella valmiiksi muutaman kirjaesseen, koska niitä pitää syksyllä kuitenkin palauttaa kouluun. Haluaisin jo kesäkuun aikana saada niistä pari tehtyä.

kesäkuu

kesän to do lista

4 | LinkedIn -sivu kuntoon. Meillä oli toukokuun lopussa koulussa sessio LinkedInistä ja inspiroiduin hirmuisesti tästä kasaamaan itselleni parempaa sivua. Uskon, että LinkedIn voisi olla mulle hyvä paikka löytää uusia kontakteja ja projekteja, joten haluan nyt kesäkuussa käyttää muutaman tunnin siihen, että päivittelen sen kunnolla ajantasalle!

5 | Varaa aika kampaajalle. Tämä löytyi jo mun toukokuun to do listalta, mutta päätin siirtää sitä vielä eteenpäin. Kävin siis jo aiemmin keväällä kampaajalla, mutta se lopputulos oli jotain aivan muuta, kuin mitä toivoin. Nyt on siis kasvateltu hiuksia ahkerasti, että pääsisin uudelle kampaajalle fiksaamaan niitä. Vielä toukokuussa en uskaltanut mennä, koska tuntui, että mitta ei riitä, mutta josko kesäkuussa uskaltaisin mennä uudestaan saksittavaksi.

6 | Kodin siivousta. Tässä yksi niistä rästiin jääneistä hommista, joille ei ole hektisen kevään aikana riittänyt aikaa tai energiaa. Oon kyllä imuroinut viikottain ja siivoillut muutenkin sillä tavalla pintapuolisesti, mutta nyt haluaisin keskittää energiat sellaiseen syvempään puhdistukseen ja sellaisiin paikkoihin, joita ei kotona tuu ihan viikottain tai edes kerran kuussa siivottua. Toukokuun lopulla aloitin jo pesemällä keittiön roskiskaapin kunnolla, mutta haluaisin putsailla myös esimerkiksi eteisen vaatekaappia sekä jääkaapin!

Mitä sun kesäkuun to do listalla on?

2 kommenttia:

  1. Itselläni on kesäkuun aikana tavoitteena ottaa mahdollisimman paljon kuvia, käydä korkeasaaressa, kokeilla jotain uutta reseptiä ja päivittää myös hiusväriä! Taino, oikeastaan katsoin omia hiuksiani vasta kun mainitsit kampaajan, mutta kuitenkin! Haha.

    Ihanaa kesäkuuta. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit, mäkin haluaisin päästä kesän aikana Korkeasaareen! Oon käynyt siellä viimeksi ihan pienenä. Ihanalta kuulostaa sun kesäkuu!

      Aurinkoista kesäkuuta sulle <3

      Poista