tiistai 25. lokakuuta 2016

INSECURITIES

winter coat

bikbok

asupostaus

rannekello

nike

fall dress

fall outfit

gray hair

earrings H&M | coat NewYorker | backbag NewYorker | dress BikBok | ring Ur&Penn | watch Ur&Penn | sneakers Nike

Yritin ensin ottaa näitä asukuvia aurinkolasit päässä (huolimatta siitä, että aurinko ei paistanut) mutta mun otsis on liian pitkä taas ja se oli hölmön näköisesti siinä lasien päällä. Totesin sitten, ettei se vaan toimi ja päätin yrittää ottaa kuvia ilman aurinkolaseja. Suurin osa mun blogissa näkyneistä asukuvista on kyllä räpsitty aurinkolasit päässä ja siihen on yksi syy.

Oon tosi epävarma mun silmistä! Ne on pienet ja herkät, siristän niitä tosi helposti jolloin ne näyttää vielä entistä pienemmiltä. Mitään ripsiä mulla ei myöskään juuri oo, ihan lyhyet ja vaaleat haituvat. Usein saan kuulla vitsailua kiinalaisten silmistä, varsinkin kun nauran ja mun posket nousee niin että silmät menee kiinni koska ne on niin pienet.

Mutta mä päätin nyt kuitenkin epävarmuudesta huolimatta julkaista näitä kuvia, koska tää asu on ihan mun lemppari! Mä en mun silmille mitään voi, joten ehkä on vaan parempi nyt hyväksyä että ne on pienet. Keskittykää tekin mielummin tuohon nättiin BikBokin mekkoon eikä mun silmiin, niin mäkin teen!

I tried to first take these photos with my sunglasses on (regardless of the fact that it wasn't even sunny) but my bangs are so long that they we're kinda awkwardly sitting on top of my sunnies. Then I decided that won't work and started posing without them. In most of the outfit photos in my blog I'm wearing sunglasses and there is one reason for it.

I'm very insecure about my eyes! They are small and sensitive, I often squint my eyes and then they look even smaller than they are. I really don't have even any lashes, tiny and light little lashes I guess. I'm often told that I have Chinese person's eyes, especially when I laugh and close my eyes.

But I decided to publish these photos despite of my insecurities, since I absolutely love this outfit! I can't do anything to my eyes so maybe its better to just accept the fact that they're small. Focus on the gorgeous BikBok dress instead of my eyes, that's what I'm doing as well!

16 kommenttia:

  1. Voi miten ihana postaus ja ihana outfit, todella kaunis - uusi lukija! <3

    xx, Saara
    http://saaralindb.blogspot.se

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! Ihana kuulla, tervetuloa mukaan <3

      Poista
  2. Hei ihanat kuvat! <3 Kaikilla on omia epävarmuuksia, mut se pointti onkin siinä, että yleensä vain itse ajattelee niin, eikä muut todellakaan edes huomaa kyseisiä asioita!

    VastaaPoista
  3. olisin enemmän epävarma sun hiuksista. näyttää todella luonnottomalle ja väri on tosi epätasainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tiedän :D oon yrittänyt kotiväreillä sitä saada harmaaks, mutta niinkun oon aiemmin blogissa maininnutkin niin en saa väriä tarttumaan otsikseen ja juuriin! :D

      Poista
  4. Ei sulla oo mitään mistä olla epävarma, super kaunis oot<3 Ja ihana asu!

    https://harrietgripenberg.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Vau miten ihanat kuvat!<3 Ps. Upea takki :)

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Oon seurannut sun blogia jo pitkään ja tykkään siitä ihan hirveesti! :-) Nyt alotin itsekkin taas bloggaamisen ja oisin tosi kiitollinen, jos kävisit vilkasemassa sitä.

    http://osakaksi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Aivan älyttömän ihania kuvia! Ja ihan turhaan oot sun silmistä epävarma :) Mulla on aina ollu sama fiilis mun omista silmistä ja joskus vitsinä kuullu, että näytän kiinalaiselta tietyissä ilmeissä... Se on loppujenlopuks kuitenkin vaan omassa päässä se epävarmuus, eikä muut kiinnitä siihen ollenkaan huomiota ja ne vitsitkin ne on sanonu ainakin mulle hyvällä tarkotuksella. Ite en esimerkiksi ois ollenkaan tullu ees ajatelleeksi sun kuvista mitään pahaa - päinvastoin, superkivoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! Noniin, taidat olla oikeessa, enemmän noi jutut on vaan omassa päässä :D

      Poista
  8. Ihanat noi korvakorut! En usko, että ne sopis mulle, enkä ees jaksa ikinä pitää korviksia ku noin viikon ja sitten vaan annan reikien umpeutua ja avaan ne taas joskus :D Mutta sulle ne sopii tosi hyvin ja on ihanat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, noi on kyllä kauniit, valitettavan harvoin tulee näitä käytettyä! :D

      Poista