torstai 6. elokuuta 2015

OLD FACTORY

393

398

400

402

392

403

397

394

396

401

395

404

Sain vihdoin nämäkin kuvat tänne blogin puolelle! Toukokuussa käytiin ystäväni Ninan kanssa pienellä salaisella retkellä, josta jo julkaisinkin asupostausta tänne & lupailin laittaa enemmänkin näitä kuvia esille tänne. Kuvia oli niin paljon, että en saanut aikaiseksi käydä niitä läpi heti ja sitten se vähän unohtui... No, parempi kai myöhään, kuin ei milloinkaan!

Yks mun lempparikuvista on ehdottomasti tuo viimeinen & Instagramissa mua seuraavat onkin jo nähneet tosta kuvan vähän toisesta kuvakulmasta. Mikä/mitkä on teidän suosikkeja?

4 kommenttia:

  1. Mun blogissa ois sulle haaste! :-)

    http://suupieletylospain.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tuon haasteen jo joku aika sitten toteuttanut, kiitos kuitenkin :)

      Poista
  2. Moikka! Sua odottaisi haaste blogissani:

    http://more-than-we.blogspot.fi/2015/08/liebster-award-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten jo edellisessä komentissani sanoin, olen haasteen vastikään toteuttanut... kiitos kuitenkin :)

      Poista