tiistai 25. elokuuta 2015

BTS: MORNING ROUTINE

456

Kun mun herätyskello aamulla soi, selaan nopeasti läpi puhelimeen yön aikana tulleet ilmoitukset. Sitten nousen ylös ja petaan sängyn. Oon sanonut tän aiemminkin, mutta sängyn petaaminen heti aamusta on mulle tosi tärkeetä, lähtee päivä paljon paremmin käyntiin. Kun sänky on pedattu, menen vessaan ja pesen hampaat. Niinä aamuina, kun ei tarvitse mennä kahdeksaan kouluun käyn myös suihkussa.

457

Asun mä valitsen yleensä jo edellisenä iltana, joten ei aamulla tarvitse käyttää aikaa sen stressaamiseen. Pakkaan myös laukun edellisenä iltana valmiiksi, niin ei tarvitse aamulla etsiä kirjoja ja kyniä ja lappusia joka paikasta. Ennen pukeutumista mä kuitenkin kosteutan ihoni ja erityisen kuviin kohtiin atooppista ihoani laitan vielä kortisonia.

458

Jos oon käynyt aamulla  suihkussa niin kuivaan hiukseni hiustenkuivaajalla. Nää on nyt niin pitkät, että muuten näissä menee ikuisuus kuivua! TRESemmén lämpösuojasuihketta oon käyttänyt jo pitkään ja nyt vaalentamisen jälkeen oon alkanut käyttää tuollaista kampaamosta ostamaani hiusöljyä. Sen avulla mun voimakkaasti ja useampaan kertaan vaalennetut hiukset on nyt paremmassa kunnossa kuin ennen vaalennusta!

459

460

Kun oon pukeutunut ja laittanut hiukset kondikseen, on aika lähteä yrittämään jotakin aamupalaa. En tykkää syödä heti aamusta ja välillä otankin eväät sitten kouluun tai skippaan koko aamupalan (mikä on kyllä typerää ja epäterveellistä). Sinä aamuna kun näitä kuvia otin söin viimeiset vaarin keräämät mustikat jääkaapista. Syödessäni yleensä selaan paikallislehteä tai puhelimella jotain Instagramia tai Twitteriä.

461

Sitten mä nappaan autonavaimet ja mun laukun ja lähden mun rakkaalla Volvollani ajelemaan kohti koulua. Jos mulla on ylimääräistä aikaa, saatan ajella vähän lenkkiä ennen koululle menoa, ihan vain siitä ajamisen ilosta!

2 kommenttia:

  1. Onko sulla minkälainen volvo ja kuin vanha? Tosi kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sellane S70 turbo Volvo vuosimallia 97 :) Kiitos !

      Poista