sunnuntai 15. lokakuuta 2017

3 X SYNTTÄRIYLLÄRI

Mä järjestin mun poikaystävälle tällaisen kolmiosaisen synttäriyllärin viime kuussa ja vaikka se ei ihan putkeen mennytkään, aion jakaa idean vielä teillekin! Mun alkuperäinen idea oli siis ensin tuottaa pieni pettymys toiselle synttärilahjan suhteen ja sitten saada hänet siitä vielä piristymään lahjan seuraavilla osilla, mutta mun jekku ei mennytkään lävitse, koska en itse malttanut näytellä mukana!

syntymäpäivälahja poikaystävälle

Päätin siis jo kauan sitten, että jekutan poikaystävää antamalla hänelle ensin ns. "huonon" lahjan, sitten jonkin itse tehdyn lahjan ja sitten lopulta vielä sen oikean lahjan, jonka olin päättänyt tässä tapauksessa olevan jonkin sortin elämyslahja. Poikaystävän oli sitten tarkoitus pettyä tähän ensimmäiseen lahjaan, piristyä vähän itse tehdystä lahjasta ja sitten ilahtua tosissaan siitä elämyslahjasta.

Suunnittelin jekkua vielä niin, että antaisin aamulla lahjaksi vain sen huonon lahjan, joksi olin ostanut muutamat suklaat ja lakut, ja väittäisin sitten että olin unohtanut koko synttärit enkä keksinyt muuta lahjaa. No tämä ei ihan mennyt poikaystävälle läpi ja hän sitä paitsi vielä ilahtui tosissaan jo tästä "huonosta" lahjasta ja sanoi "ei sun nyt näin paljoo olis mulle tarvinnut"!

Tarkoitus oli vasta sitten myöhemmin antaa ne paremmat lahjat ja antaa hänen hetken aikaa luulla, että en oikeasti olisi keksinyt muuta, mutta mä en sitten malttanut odottaa! Annoin pienen hetken päästä sen itse tehdyn lahjan ja kun poikaystävä oli sen avannut, annoin myös vielä sen oikean lahjan. Tässä vaiheessa hän jo käski mun lopettaa niiden lahjojen hakemisen!

lahja poikaystävälle

lahja miehelle

Itse tehty lahja tässä tapauksessa oli tämä kuvissakin näkyvä vihko. Täytin vihkon erilaisilla jutuilla siitä, miksi ja miten paljon häntä rakastan, meidän yhteisillä muistoilla, valokuvilla ja pienillä askarteluilla. Tällainen vihko sopisi hyvin myös esimerkiksi vuosipäivänä annettavaksi lahjaksi ja ainakin mun poikaystävä tykkäsi tästä ja lahja oli siinä mielessä onnistunut! Molemmat myös tuumattiin, että tätä on varmasti hauska selata myöhemminkin yhdessä.

Viimeinen mun antama lahja oli sitten lahjakortti huonepakopeliin, johon mennään yhdessä, kunhan sopiva ajankohta löytyy! Tällaiset elämyslahjat on mun mielestä hirmu hauskoja ja pääsee yhdessä tekemään jotain hauskaa.

Mitä mieltä ootte tällaisesta pienestä jekusta toisen synttäreinä? Entä itse tehdyistä lahjoista ja elämyslahjoista yleensä?

8 kommenttia:

  1. Kuulostaa niin sellaselta mitä mä voisin tehä omalle poikaystävälle! Just hauska idea, siitä parhaasta lahjasta innostuu varmasti vielä enemmän noiden vähän "tylsempien" jälkeen. 😂😍

    www.nooraemilia.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se mulla oli ajatuskin, että se oikea lahja on sit extrakiva niiden ekojen jälkeen!! :)

      Poista
  2. Mä olen kanssa joskus yrittänyt vähän jekuttaa vastaanvalla tavalla, mutta malttamaton kun itse olen niin ei oikein ole kaikki yllätykset sitten onnistuneet. Hah! :)

    VastaaPoista
  3. Itsetehdyt lahjat on tietty ihan kivoja :) Jotenkin haluaisin myös oman ukkelini yllättää.. vaikeaa se tietysti on kun ei tule erityisiä lahjatoiveita ja kaikkea tarpeellista on.

    Finnlandsnorsk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tollaisessa tilanteessa itse kyllä joko antaisin jotain itse tehtyä tai jonkinlaisen elämyslahjan tai veisin syömään tai muuta vastaavaa :)

      Poista
  4. Ihania lahjoja!<3 Mä oon kerran antanut poikaystävälle pelikortit vähän samalla teemalla, kun toi vihko, "52 reasons why I love you", osu ja uppos kyllä täysin :-) Mun on kans ehdottomasti päästävä tonne room escapeen, kun sellanenkin on vihdoin saatu tänne Kouvolaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi on myös varmasti ollut ihana lahja :) Ja joo, käy ihmeessä testaan, ne on ihan mahtavia!!

      Poista