lauantai 5. toukokuuta 2018

ARJEN PIENIÄ, SUURIA ILOJA

Jälleen olisi aika keskittyä niihin elämän isoihin ja pieniin iloihin. Oon monessa postauksessa kirjoittanut, miten tärkeää mun mielestä on välillä pysähtyä miettimään niitä juttuja omassa elämässä, joista on iloinen, onnellinen ja kiitollinen. Tykkään usein myös kasata näistä listaa ja tänään jaan teidän kanssa taas listauksen mun viime aikaisen arjen pienistä iloista!

Musta on myös hirmu mukava lukee muiden listauksia näistä elämän iloista, niistä tulee aina hyvälle tuulelle ja usein löydän myös itselleni uusia syitä iloisuuteen ja kiitollisuuteen! Jos siis sulta löytyy jostain vastaava listaus, linkkaathan sen mulle?

bullet journal blogi

1 | Kukkakimppu kotona. Ruusuja, harsokukkia, tulppaaneja, neilikoita...

2 | Työkaverin kiitos. Kun hoitaa jonkun homman hyvin, on ihana kuulla kiitosta ja saada arvostusta tekemästään työstä. Onneksi mulla on ihanat työkaverit!

3 | Oman rakkaan kainaloon nukahtaminen. Onko mitään ihanempaa ja turvallisempaa

4 | Tuliaiset ja pienet lahjat. Me yllätetään toisemme poikaystävän kanssa aika usein pienillä lahjoilla ja tuliaisilla. Yleensä ne on jotain syötävää. Poikaystävä tuo aina reissuiltaan mulle jonkin uuden herkun maistettavaksi ja mä usein ostan suklaata hänelle kotiinpaluuta varten. Ostan aina silloin tällöin myös pikkuveljelle suklaata ihan muuten vaan.

5 | Uuden bullet journalin valmistelu. Aikaa ja vaivaa vaativa juttu, mutta samaan aikaan niin hauskaa! Saa keksiä taas urakalla uusia otsikkotyylejä, fontteja, träkkereitä, doodlailuja, koristeluja ja yhdistelmiä. Parasta ikinä!

arki

6 | Uudet bujoiluvälineet. Piristää kummasti tutuksi tulleita viikkoaukeamia, kun on uusia ihania tarroja tai jotain muuta uutta, jolla koristella sivuja. Uusin hankinta Dymo on ollut iso piristys!

7 | Auringonpaisteeseen herääminen. Sälekaihtimien välistä paistava aurinko ja seinälle heijastuvat varjot. Ihana fiilis!

8 | Pikkuveljen jättämä lappu. Olin töissä yhtenä perjantai-iltana ja pikkuveli lähti sillä aikaa mun luota porukoille viikonlopuksi. Se oli jättänyt mulle kuitenkin sydämellä varustetun lapun, jossa luki "hyvää viikonloppua Kiia". Tuli niin hyvä fiilis!

9 | Tiimipäivät. Ollaan järjestetty koulukavereiden kanssa erialisia tiimiytymisjuttuja viime aikoina ja ne on olleet tosi hauskoja! Käytiin viime viikolla Vapriikissa ja eilen vietettiin koko päivä tiimin kanssa mm. keilaillessa ja leffaa katsoessa.

10 | Pyöräily puhtaalla asfaltilla. Pyöräilen ympäri vuoden paikasta toiseen, mutta ai että on ihanaa pyöräillä taas näin keväisin kun tiet kuivuu ja myöhemmin vielä putsataan hiekasta! Puhtaalla asfaltilla pyöräily talven jään, lumen ja loskan jälkeen on ihan huippua!

arjen ilot

11 | Perheen pikavierailut. Haluaisin viettää enemmän aikaa mun perheen kanssa, mutta aina ei ole aikaa. On kuitenkin tosi ihanaa kun äitikin ehtii ihan nopeasti poikkeamaan mun luona tai kummit käy moikkaamassa mua töissä!

12 | Tyhjät bussit. Välillä on vaan niin kiva istua kaikessa rauhassa bussissa, nostaa reppu tai laukku viereiselle penkille sen sijaan, että sulloutuu täyteen bussiin, jossa ei mahdu edes istumaan.

13 | Mehujätski aamupalaksi. Ihan vain koska mä voin.

14 | Uudet ystävät. Tätä ei kai tarvitse perustella?

15 | Viikonloput maalla. Joko omien vanhempien luona tai poikaystävän vanhempien luona. Pitkään nukkumista, hitaita päiviä, lautapelejä ja hyvää ruokaa. Ja herkkuja.

Mikä arkinen asia on tehnyt sinut iloiseksi tänään?

2 kommenttia: