lauantai 12. elokuuta 2017

MUN TINDER KOKEMUKSET - VOIKO SIELTÄ LÖYTÄÄ KETÄÄN?

Voiko Tinderistä löytää ketään? Tänään kerron teille mun Tinder -kokemuksia ja vastaan tuohon kysymykseen omasta näkökulmastani. Postaus sisältää rehellisiä kertomuksia enemmän ja vähemmän pieleen menneistä treffeistä, jotka mä osaan jo ottaa huumorilla ja toivon että tekin otatte nämä tarinat huumorin kannalta!

Koko viime kesän mun serkku houkutteli mua lataamaan Tinder -sovellusta ja lopulta siinä vaiheessa, kun olin muuttanut Tampereelle, päätin kokeilla sitä. Ajattelin että parempi täällä kuin siinä pikkukaupungissa, josta oon kotoisin. Latasin sovelluksen, valittiin yhdessä mun serkun kanssa hyvät kuvat mulle sinne ja aloin selailla.

Muutamaa tuntia myöhemmin olin jo mun ensimmäisillä Tinder-treffeillä! Käytiin ihan vain ajelulla tämän pojan kanssa ja meillä oli ihan hauskaa. Saman pojan kanssa käytiinkin sitten muutamilla treffeillä, mutta se juttu päättyi melko pian kun kerroin pojalle erään jääkiekkovitsin, jossa vinoiltiin Ilvekselle. Seurasi hetken hiljaisuus ja hän ilmoitti ettei halua tapailla mua enää. Oli ilmeisen kova Ilves-fani kyseessä, haha!

Tapasin myös pojan, joka käyttäytyi hirmu kummallisesti, silitteli mun otsatukkaa, kommentoi mun hiusväriä melko negatiiviseen sävyyn ja esitteli mut isälleen heti ekoilla treffeillä varoittamatta mua ensin! Tästä ei seurannut toisia treffejä.

tinder kokemuksia

Kävin myös treffeillä mua yli 5 vuotta vanhemman miehen kanssa, käytiin ihan mielenkiintoisia keskusteluja, istuttiin itse asiassa aika pitkäänkin juttelemassa. Kun siitä sitten lopulta lähdettiin eri suuntiin, sovittiin että viestitellään ja nähdään toistekin, mutta koko juttu jäi sitten kuitenkin jostain syystä.

Yksi poika ehdotti treffi-kohteeksi meidän koulun kahvilaa ja nähtiinkin sitten siellä. Rehellisesti sanottuna ne oli ehkä surkeimmat treffit, joilla oon ikinä ollut. Tyyppi ei osannut puhua juuri muusta kuin autoista, moottoreista, jarruista ja muusta sellaisesta, mistä mulla ei juurikaan oo sanottavaa.

Tässä vaiheessa olin jo kokolailla luovuttamassa koko Tinderin suhteen. Ajattelin sen olleen hyvä tapa tavata uusia ihmisiä kaupungissa, josta ei tunne juuri ketään, mutta mulla ei vain tuntunut olevan kovin hyvä tuuri sen suhteen.

Menin vielä yksille treffeille, jotka ei menneet ihan suunnitelmien mukaan. Meillä oli ihan hauskaa alkuun, mutta sitten jouduin tilanteeseen, missä heti ekoilla treffeillä piti esitellä tämä poika mun äidille ja pikkusiskolle. Ihme kyllä hän ei siitä juuri säikähtänyt ja treffit jatkuivat vielä tämän välikohtauksenkin jälkeen. Hänen kanssaan tuntui ihan mahtavalta jutella, enkä halunnut että ne treffit olisivat loppuneet koskaan. Lopulta jäi kuitenkin jostain selittämättömästä syystä huono fiilis näistäkin treffeistä ja tuntui ettei mistään tuu mitään.

tinder treffit

Hänestä ne oli kuitenkin olleet ilmeisen hyvät treffit ja hän pyysi mua toisille treffeille niin kauan kunnes suostuin hänen kanssaan sellaisille lähtemään. Ja siitä seurauksena me ollaan nyt oltu lähes vuosi kimpassa. Joten Tinderistä voi siis kai sittenkin löytää jonkun!

Mun mielestä netissä uusien ihmisten tapaaminen ja tällaisten sovellusten ja sivujen käyttäminen on edelleen tietyllä tavalla tabu ja niistä pitäisi puhua enemmän! Uusien ihmisten tapaaminen netin avulla ei ole millään tavalla väärää tai huonoa tai epätoivoista. Mä voin sanoa löytäneeni tieni hyvin onnelliseen parisuhteeseen Tinderin avulla.

Kun ensimmäisiä kertoja käytin Tinderiä, vitsailin, että kuinka outoa olisi kertoa tulevaisuudessa lapsille, että hei, äippä ja iskä tapasi toisensa muuten Tinderissä. Nyt näyttää siltä että niin ehkä joskus käy. Ja se on vaan ihanaa!

Onko teillä muilla hauskoja tai onnellisia Tinder-kokemuksia? Onko siellä kenties ketään, joka on löytänyt sen paremman puoliskonsa Tinderin kautta?

12 kommenttia:

  1. Mun oli aivan pakko tulla kommentoimaan tähän, vaikka en poikaystävääni olekaan Tinderistä löytänyt tai edes koko sovellusta koskaan käyttänyt :) Mä tutustuin mun poikaystävään randomissa (ns. Suomen omegle) jo vuonna 2012, ensimmäisen kerran nähtiin 2015 ja nyt ollaan seurusteltu jo yli vuosi! Ollaan monesti hänen kanssaan puhuttu, et kyseessä oli varmasti kohtalo, sillä tuona kyseisenä päivänä kävin ensimmäisen ja samalla viimeisen kerran randomissa! Välimatkaa meillä on jonkin verran, mut yleensä ollaan toistemme luona mahdollisuuksien mukaan sellanen 3-4 päivää :)

    VastaaPoista
  2. En kestä tota Ilves-tarinaa :D En mäkään tykkää, jos joku mollaa HIFK:iä, mutta en mä siitä noin verisesti suuttuis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo :D se on kyllä ehkä kummallisin näistä!

      Poista
  3. Toi Ilves-tarina oli kyllä mahtava! 😂 Hauska tää postaus muutenkin :)

    VastaaPoista
  4. Ens lauantaina meen naimisiin mun Tinder matchin kanssa, joten täällä ainakin aika onnellinen kokemus!:)

    VastaaPoista
  5. Tää oli kyllä tosi kiva postaus Kiia! Hassu tuo Ilves-tarina hahah :--D

    https://olderthanyesterday.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus ja komppaan muita, toi ilvestarina oli kyllä paras!! :D

    VastaaPoista