keskiviikko 17. toukokuuta 2017

LET'S TALK ABOUT EYE LASH EXTENSIONS

ripsipidennykset tampere

Työkaveri suositteli mulle muutama viikko sitten Timma -nimistä sovellusta, jonka kautta saa nopeasti ja edullisesti varattua aikoja kampaajalle, ripsipidennyksiin ja muihin vastaaviin palveluihin. Päätin kokeilla sovellusta ja nyt kun oon itsekin todennut hyväksi ja toimivaksi, ajattelin mainita siitä täällä teillekin sekä vinkata hyvän ripsienlaittopaikan Tamperelaisille!

A couple of weeks ago, my coworker recommended an app called Timma for me. It's an app you can use to easily and cheaply book appointments to the hairdressers or to get eyelash extension and other services like that. I decided to give the app a go and now that I've tried it and found it useful, I thought I'd mention it to you too and also share a good place in Tampere to get eyelash extensions! 

timma

klassiset ripset

Ensimmäisenä kävin ottamassa tutut klassiset ripsipidennykset, jotka mulla on ollut aiemminkin. En oo täällä Tampereella kuitenkaan käynyt niitä ottamassa, joten piti löytää uusi paikka. Valitsin ihan vain edullisen hinnan perusteella paikan, johon en kyllä sitten loppujen lopuksi ollut tyytyväinen. Palvelu tuossa paikassa oli melko huono, enkä saanut kunnolla katsoa edes ripsiä, ennen kuin lähdin sieltä.

Nuo yllä olevat kuvat on otettu muistaakseni heti seuraavana päivänä tai korkeintaan sitä seuraavana päivänä ja mun mielestä noita ripsiä on tosi vähän, paljon vähemmän kuin mulla on aiemmin ollut klassisissa ripsipidennyksissä! En myöskään saanut kunnolla valita pituutta tai kaarevuutta ripsiin, enkä ollut näissä ainakaan kaarevuuteen tyytyväinen.

First I took classic eyelash extensions, which I had had before as well. I hadn't taken extensions in Tampere before, so I had to find a new place to take my extensions in. I chose the place only based on the affordable price, but I ended up not being very happy with that place. The service in there was quite poor and I didn't get to even look at the lash extensions before I left the place.

I've taken those pictures above I think a day after I took the extensions or the day after that and I just feel like there are so few lashes, a lot less than I've had before with classic eyelash extension! I also didn't get to choose the length or curvature of the lashes and I was certainly not pleased with at least the curvature.

volyymiripset

bb lashes

Nuo ensimmäiset ripset eivät edes kestäneet kuin noin kaksi viikkoa, mikä on mun mielestä ihan liian lyhyt huoltoväli. Koska olin muutenkin tosi tyytymätön noihin edellisiin, päätin tällä kertaa kokeilla volyymiripsiä! Varasin ajan BB lashes -nimiseen paikkaan Veeralle ja sain superhyvää palvelua ja superihanat ripset!

Volyymien ja klassisten suurin ero on se, että kun klassisissa ripsipidennyksissä sun omaan ripseen liimataan yksi vähän paksumpi ripsi, volyyymeissä yhteen ripseen liimataan 1-3 vähän ohuempaa ripseä. Veera, joka laittoi mulle nämä ripset, kertoi mulle myös että volyymit on vähän vähemmän rasittavat omille ripsille.

Nämä mun nykyiset ripset on D-kaarevuutta ja pituuksina mulla on yhtätoista ja kahtatoista. Otin myös pienet timantit molempiin silmiin! Suosittelen kyllä BB lashes -paikkaa muillekin Tamperelaisille!

The first extensions I took only lasted for about two months, which I think is way too short of a time for these. Since I was anyways really disappointed with those eyelash extensions, I decided to try volume extensions this time! I booked an appointment for Veera in BB lashes and got super great service and super cute lashes!

The biggest difference between classic and volume extensions is this: when you take classic eyelash extensions, they glue one, a bit thicker, lash on one of your lashes and when you take volume eyelash extensions they glue 1-3, a bit thinner, lashes on one of your lashes. Veera, who did my extensions, also told be that the volume extensions aren't as harsh for your own lashes as the classic ones are.

My current lashes are D-curvature and eleven and twelve in length. I also had her put small diamonds for both of my eyes! I really do recommend BB lashes for other Tampere-girls as well!

Onko sulla ripsipidennykset? Klassiset vai volyymit?

Do you have eyelash extensions? Classic or volume?

4 kommenttia:

  1. Mulla ei ole koskaan ollut ripsilisukkeita. Onneksi, sillä kuitenkin käytön kanssa jos vuosia pitää naamassa, kerrasta kahdesta ei haittaa ole, kärsii myös välttämättä ne omatkin ripset. Olen itse käyttänyt sen sijaan tarpeen tullen liimaripsiä, joita saa todella halvalla ebaysta, liiman saa kaupasta, mutta halutessaan ostan tapahtumiin myös paksumpia ja näyttävämpiä liimaräpsyjä cittareista. Olen itse pärjännyt niillä ja kun meikkaus on lähinnä harrastus niin nopeasti aamulla teenkin sen arkimeikin enkä koe että olisin näitä ikinä tarvinnutkaan.. Pitäisi ehkä joskus kokeilla. Etelänlomareissulle ne ois tietty hyvät kun ei muutenkaan tule varmaan meikattua!


    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli aiemmin pitkään, mutta en huomannut ripsien juuri kärsineen kun pidin taukoa. Tiedän kyllä, että nämä rasittavat omia ripsiä, mutta ainahan sitä sitten kasvaa lisää ripsiä!

      Poista
  2. Oho, huomattava ero noiden ripsien välillä! Mä otin huhtikuussa ensimmäiset ripsienpidennykset ja nyt elämä tuntuu niin helpolta kun ei tarvii aina vaivautua edes meikkaamaan. Musta on ihanaa et nyt kun oon vähän kipeä niin ripset vähän pelastaa sitä ettei näytä niin surkeelta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Joo, oon samaa mieltä sun kanssa :) Mä en meikkaa kyllä muutenkaan, mutta nyt kun on nää ripset niin näytän siltä että olisin laittanut naamaani aamulla :D

      Poista