lauantai 26. maaliskuuta 2016

6 + 1 X SPRING FASHION

rayban aurinkolasit

vaaleat farkut

kevään trendit

1 | Aurinkolasit. Yksi ihan ensimmäisiä kevään merkkejä on se, kun aurinko paistaa ja se valo heijastuu lumesta ja ulkona on vaan niin kirkasta! Silloin ekoja kertoja kaivetaan aurinkolasit esille ja aletaan intoilemaan keväästä. Varsinkin tänä keväänä oon ollut innoissani siitä, että pääsee taas käyttämään aurinkolaseja, koska mulla on noi uudet ihanat Ray-Banin aurinkolasit!

2 | Tennarit. Mä oon kyllä ihminen, joka uhmaa polven korkuisia kinoksia varrettomissa tennareissa kovillakin pakkasilla ja sitten valittaa, kun on sukat märät. Muut iloitsee keväässä tennarikeleistä, mä iloitsen siitä, että sukat ei oo märät kun joka tapauksessa käyttää niitä varrettomia kesätennareita.

3 | Vaaleat pastellivärit. Talvella ei tuu käytettyä yhtään niin paljon vaaleita värejä, kun keväällä, joten nyt on loistava aika kaivaa esille ne vaaleanpunaiset housut, vaaleat nahkatakit ja ihanat karkinväriset korut.

4 | Vaaleat kynsilakat. Viime aikoina oon innostunut lakkailemaan kynsiäni ja kevääseen sopii parhaiten ihanat, vaaleat lakat, kuten kuvan valkoinen ja vaaleanpunainen. Just nyt mulla on kynsissä tuota vaaleanpunaista!

5 | Kuviot. Yläosissa tykkään klassisista raidoista, mutta musta on hauskaa, kun housuissa on joku kiva, erilainen kuvio! Mustavalkoiset graafiset kuviot tai ihanat, keväiset pastelliväriset kuviot on ihan yhtä jees ja en malttais odottaa, että olis kunnon kelit käyttää noita kuviollisia housuja.

6 | Vaaleat farkut. Rakastan vaaleita farkkuja, eikä mulla tummansinisiä farkkuja oo pitkään aikaan ollutkaan, mutta erityisesti keväisin ja kesäisin vaaleat farkut on se juttu. Jos ne vaaleat farkut vielä sattuu olemaan revityt ja lahkeista vähän kääritty, niin eipä sitä muuta kevääseen tarvita!

+1 | Käärityt lahkeet. Kevätauringon lämpö, käärityt farkunlahkeet ja nilkkamittaiset tennarit - lumi, sula jo!

Mitkä trendit teistä on parhaita keväisin?

3 kommenttia:

  1. Mulla varmoja kevään merkkejä on ainakin nuo kaksi ensimmäistä, eli aurinkolasit ja tennarit! Sun uudet Ray-banit on superkivat ja itsekin ko. merkille uskollisena uskon, että tuut rakastamaan noita pitkään :D

    http://riikkamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin! Niin onkin & uskon niin myös!! Kiitos paljon kommentistasi, Riikka! :)

      Poista
  2. Ne on varmaan aika monilla! :) Niimpä!! Kiitos paljon kommentistasi, Manta! :)

    VastaaPoista