keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

SAMSUNG CLP-365

110

Tilasin jo pari viikkoa sitten Gigantista tälläisen Samsungin värilasertulostimen. Paketin tulossa kesti ehkä vähän kauemmin, kuin mitä olisin toivonut, mutta olin iloinen, kun maanantaina tuli odotettu tekstiviesti, että paketti on noudettavista Siwasta.

111

113

Tulostin piti asentaa tietokoneeseen tälläisen cd:n kanssa.

112

Ja nyt tämä möhkö on tossa mun työpöydällä. Sen asentaminen tuotti mulle lieviä haasteita, kun en mikään insinööri ole, mutta onneksi äiti osasi auttaa (vaikkei sekään kyllä ole insinööri...). Tulostinta olen jo testaillut ja hyvin toimii ja pelittää!

Onko kenelläkään muulla tälläistä tulostinta kotona käytössä?
Koetteko muuten ylipäätään tulostimet enää tarpeellisiksi teknillistyvässä aikakaudessamme?

2 kommenttia:

  1. Hmm, ite en koe, että tulostimet olis kovinkaan tärkeässä tai tarpeellinen täs aikakaudessa enää, mutta kyllä niistä jotain hyötyä vieläkin on.

    Itelläki oli itteasias vaikeuksii asentaa meiä tulostimen ohjelmistoa koneeseen :D Mä en vielä tänä päivänäkään tiiä mikä ihmeet ongelma siinä oli.. Tulostin meillä oli tosin HP, eikä Samsung, mutta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo jokin tuntuu aina jonkun tekniikan kanssa takkuavan, ilman sen suurempaa syytä :D kiitos kommentistasi! :)

      Poista