perjantai 6. huhtikuuta 2018

TO DO LISTA - HUHTIKUU

Huhtikuu ja aina vain enemmän kevättä ilmassa. Kevään tulo tuo tietysti mukanaan uudenlaisia projekteja ja monenlaisia päätöksiä. Tässä kuussa menossa isoja projekteja koulussa ja töissä sekä pohditaan mm. sitä, mitä ensi kesänä tehdään ja missä ensi syksynä asutaan. Tänään jaan mun huhtikuun to do listan teidän kanssa ja palataan noihin pohdintoihin vielä myöhemmin!

huhtikuu to do lista

1 | Uuden myymälän raksa. Ensi viikolla alkaa uuden myymälän esillepanojen valmistelu Tampereelle valmistuvassa uudessa kauppakeskuksessa! Oon niin innoissani tästä, enkä malta odottaa avajaisia!

2 | Uusi Instagram-tili. Mun hommana on myös avata ja alkaa päivittelemään uuden myymälän Instagram-tiliä. Tästä oon myös hirmu innoissani! Oon jo ottanut paljon kuvia tätä varten ja ideoita riittää.

3 | Uusi bullet journal. Mun nykyinen vihko tulee täyteen tässä huhtikuun aikana, joten pitäisi pikkuhiljaa alkaa valmistella uutta vihkoa. Mulla on muutamia ideoita, miten haluan bullet journaliani uudistaa ja uusia juttuja kokeilinkin jo huhtikuun kuukausisivuilla. Kuvia ja juttua uudesta bujosta tulossa todennäköisesti viimeistään toukokuun aikana!

to do lista

4 | Ennakkotehtävät. Hain opiskelemaan yhteishaussa tänä keväänä ja yhteen hakuvaihtoehtooni on pari ennakkotehtävää. Oon jo aloittanut niiden tekemisen, mutta ne pitäisi vielä tässä kuussa viimeistellä ja lähettää ennen kuun puolivälissä olevaa deadlinea. Onko siellä muita, jotka on hakeneet yhteishaussa, pänttää pääsykokeisiin tai on tehnyt ennakkotehtäviä?

5 | Postikorttiprojekti & journalprojekti. Nämä on mun kaksi isointa projektia tällä hetkellä menossa koululla ja molemmista haluan päästä kertomaan täällä lisää mahdollisimman pian! Oon näistäkin tosi innoissani ja en malta odottaa, että saadaan projekteja etenemään!

6 | Ruotsin opiskelu. Se yksi juttu tällä listalla, mistä en oo niin kovin innoissani. Ruotsin tentti lähestyy kuitenkin uhkaavaa vauhtia ja sitä varten pitää kyllä valmistautua huolella. Opettaja pelotteli tentillä jo kurssin alussa ja moni koulukaveri on jo saman tentin reputtanut. Näin yhtenä yönä untakin, että mulla loppui aika kesken enkä saanut koetta tehtyä kunnolla. Toivotaan, että näin ei käy oikeassa koetilanteessa!

Mitä sun huhtikuun to do listalla on?

2 kommenttia:

  1. Eikös sinulla ole vielä opinnot kesken? Minne hait? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nykyiset opinnot on vielä kesken ja tavallaan jatkaisin samalla alalla. Hain siis samaan kouluun opiskelemaan käytännössä samaa tutkintoa kohti, mutta vähän erilaisella painotuksella :)

      Poista