tiistai 9. tammikuuta 2018

VUODEN 2017 SUOSIKIT

Tähän postaukseen olen kasannut 12 erilaista suosikkia viime vuodelta kauneuteen, kotiin, bujoiluun ja muihin juttuihin liittyen. Monet, jos ei kaikki, näistä suosikeista on näkyneet jo vuoden aikana postaamissani kuukauden suosikit -postauksissa. Osa suosikeista on löytynyt heti vuoden alussa ja osa vasta viime vuoden lopulla, mutta kaikki tämän postauksen jutuista on mun suosikkeja edelleen!

daisy by marc jacobs

Daisy -hajuvesi. Oltiin isin (& muiden vapaapalokuntalaisten) kanssa risteilyllä tammikuussa ja mä löysin tax free -myymälästä setin, missä oli tämä ihana Daisy -hajuvesi ja samantuoksuiset suihkugeeli ja vartalovoide. Olin haaveillut tuosta hajuvedestä kauan ja isi oli vielä niin kiltti, että se osti tuon setin mulle. Tuosta hajuvedestä onkin tullut ihan mun lempparijuttu ja käytän sitä usein!

evo hoitoaine

Evo day of grace -leave-in-hoitoaine. Vuoden alkupuolella kävin kampaajalla värjäyttämässä hiuksiani ja mun oli pakko mennä seuraavana päivänä takaisin kysymään, minkälaisia tuotteita mun hiuksiin oli värjäyksen jälkeen käytetty, kun ne tuntui niin pehmeiltä ja terveiltä. Kampaaja vinkkasi mulle tästä hiuksiin jätettävästä hoitoaineesta ja se on kyllä toiminut superhyvin! Varsinkin vielä kun mulla oli pidemmät hiukset, käytin tätä joka päivä! Nyt lyhyempien hiusten kanssa käytän harvemmin, mutta edelleen pidän siitä pehmeydestä, jonka tämä jättää hiuksiin!

baby lips

Baby Lips Dr. Rescue. Mä oon jo jonkin aikaa käyttänyt näitä Baby Lips -huulirasvoja, mutta viime vuonna en tainnut käyttää juuri muita, kuin tätä yhtä sävyä. Mun huulet on aina kuivat ja mulla on joku huulirasva oltava mukana aina. Viime vuonna kannoin aina mukanani tällaista, koska tää tuntui toimivan hyvin. Loppuvuodesta en oo vaan enää löytänyt Baby Lips -huulirasvoja mistään, enkä tiedä miksi. Voi olla että mun pitää etsiä uusi lempparihuulirasva tänä vuonna...

bullet journal

Bullet journal. Vuoden alussa kerroin mun uudesta bullet journal -projektista ja jo tuossa postauksessa kerroin olevani niin innoissani projektista, että voi olla, että jatkan sitä vielä vuoden kokeilun jälkeenkin. Niinhän siinä kävi! Jo maaliskuussa hylkäsin perinteiset kalenterit, aloitin bloggaamaan bullet journal -jutuista ja jatkuvasti oon innostunut tuosta enemmän ja enemmän. Bullet journalin avulla mun on niin paljon helpompi järjestää ja suunnitella mun elämää, kirjoittaa listoja ja pitää kirjaa erilaisista asioista. Siitä on tullut myös rakas harrastus ja uskon, että tämä on yksi mun suosikki vielä monen vuoden päästä!

leuchtturm1917

Leuchtturm1917 -vihko. Ennen kuin aloitin bullet journalin, tutkiskelin paljon erilaisia vaihtoehtoja ja mietin, minkälaisen vihkon haluisin sitä varten hankkia. Päädyin pistesivuiseen, A5-kokoiseen Leuchtturm1917 -vihkoon ja en voisi olla tyytyväisempi päätökseen. Oon jo hankkinut yhteensä 5 eri väristä tällaista vihkoa, joista osa on jo täynnä, osa käytössä ja osa odottaa vielä tyhjänä. En voisi kyllä juuri parempaa vihkoa itselleni tähän tarkoitukseen kuvitella!

mildliner

Mildlinerit. Bullet journalia varten on tullut vuoden aikana hankittua paljon erilaisia kyniä ja muitakin välineitä, mutta nämä tussit on kyllä olleet ne mun suosikit! Nämä on mulla käytössä joka päivä ja tykkään näistä ihan hirmuisesti! Vadelmanpunainen, joka on noista mun lemppariväri, on jo kulunut lähes loppuun, mutta uusi vastaava on jo onneksi saapunut postissa!

ur&penn

Jet Set -rannekello. Katselin tätä kelloa pitkään työpaikalla ja haaveilin siitä, kunnes se viime kesänä tuli hyvään alennukseen ja raaskin ostaa sen itselleni. Siitä asti en hetkeen muita kelloja käyttänytkään ja edelleen toi on mulla useamman kerran viikossa ranteessa. Rakastan tota taulua tossa, se on sellainen kiven näköinen, mikä kyllä vähän huonosti näkyy tässä kuvassa.

sudio regent

Sudio Regent -kuulokkeet. Sain blogiyhteistyön kautta nämä kuulokkeet, joista olin itseasiassa jo ehtinyt vähän haaveilla. Ja voi jukra, nää on olleet niin paljon paremmat, kuin mitä osasin odottaa! Oon joka päivä niin iloinen bluetooth -kuulokkeista, koska mun ei tarvii enää taistella johtojen kanssa. Lisäksi noi on kivannäköiset ja sopii hyvin päähän, ei purista, mutta ei myöskään putoa. Ihan loistavat!

black oak

Black Oak -rannekello. Toinen lempparirannekello on viime vuonna ostamani Black Oakin mesh-rannekkeinen kello marmorikuvioisella taululla. Loppuvuodesta innostuin taas hopeisista koruista ja oli pakko saada hopean värinen rannekello niihin mätsäämään. Tämän ostamisen jälkeen sain vielä samanlaisen mustalla marmorikuvioisella taululla joululahjaksi firmalta. Molemmat on olleet kovassa käytössä viime kuukausien aikana!

muutto

Muutto. Syys-lokakuun vaihteessa muutin omaan kotiin ilman kämppistä. Pikkuveli ja poikaystävä tosin majailee täällä mun luona aika usein, mutta se on aivan eri asia. En mä ehkä ihan yksin osais asuakaan. Tykkään tästä uudesta kodista ihan hirmuisesti, tätä on ollut ihana sisustaa ja tän kodin sijaintikin on hirmu kiva. Aiemmin mulla oli vain oma huone, mutta nyt mulla on myös olohuone, keittiö ja eteinen, joita saan sisustaa, eikä mun tarvii kysyä kenenkään mielipidettä. Lisäksi mulla on nykyään oma vaatehuone, mikä on ihan mahtavaa!

finlayson

Finlaysonin kodin tekstiilit. Mä rakastan suomalaisia brändejä kuten Finlayson, Marimekko ja Iittala. Kuluneena vuonna oonkin hankkinut paljon juuri Finlaysonin kodin tekstiilejä uuteen kotiin. Mun kaikkien aikojen lempparikuosi on tuo elefantti-kuosi, jota löytyykin keittiöliinasta, suihkuverhosta ja kangaskassista. Elefantti-kuosissa oli pakko hankkia myös vauvan lakanat Finlaysonin alennuksilta, vaikkei vauva ihan vielä olekaan mulle ajankohtaista!

valotaulu

Valotaulut. Sain toukokuussa synttärilahjaksi poikaystävältä ihanan valotaulun, josta olin jo jonkin aikaa haaveillut. Lahja osui kyllä niin nappiin, vaikka en ollut koskaan edes ääneen sanonut, että sellaisen haluaisin. Loppukesästä ostin uuden kodin sisustus mielessä toisen valotaulun, vähän vain isomman. Tällä hetkellä mulla on isompi olohuoneessa ja pienempi makuuhuoneessa esillä!

8 kommenttia:

  1. Kiva postausidea! Baby Lips-huulirasvat, Daisy-tuoksut ja Finlaysonin tekstiilit on omiakin lemppareita :)

    VastaaPoista
  2. Ihania juttuja! Toi valotaulu on kyllä kiva ja noita on niin paljon nyt hypetetty että ihmettelen etten itse ole vielä saanut omaani hankittua.. mutta tosi kauniita asioita ja kivoja suosikkeja löytyi!

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, ne on kyllä olleet paljon pinnalla!

      Poista
  3. Moni näistä suosikeista on myös itselle tärkeitä. Rakastan Finlaysonin tuotteita ja melkeen kaikki mun petivaatteet on heiltä hankittu. Ja voi kuinka olin hiukan vihainen siitä, miten poikaystävä aikanaan pilasi mun norsu patalaput :D Myös Marimekko on itselle tärkeä brändi sekä oon tykännyt Evon hiustenhoito tuotteista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin! Haha, kyllä tommosesta voikin vähän hermostua :D

      Poista