sunnuntai 11. joulukuuta 2016

THINGS I'M GRATEFUL FOR RIGHT NOW

Tänään alkaa tämän kuluneen vuoden kertailu! Kulunutta vuotta, tavoitteiden toteutumista ja mm. asuja kertaillaan vielä myöhemminkin joulukuun aikana, mutta tänään mä listaan asioita jotka on tehneet mut kiitolliseksi tänä vuonna. Tämä postaus on toteutettu yhdessä Millan kanssa!

Today I start to revise the past year! The past year, its goals and e.g. outfits will still be revised more during this month, but today I'll just list a few things I've been grateful during this year. This post has been made in collaboration with Milla!

2016

1 | Sain korkeakoulupaikan ekalla hakukerralla!

2 | En oo toistaiseksi ollut opiskelijana ihan peeaa tai joutunut ottamaan opintolainaa! Peukut pystyssä, että tämä jatkuu!

3 | Sain töitä koulun ohelle paljon nopeammin, kuin osasin odottaa! Ajattelin, että työnhaussa menee vähintään puoli vuotta, todennäköisesti enemmänkin, mutta kuukauden verran mä lopulta aktiivisesti hain paikkoja, ennen kuin duunin sain!

4 | Oon saanut uusia ystäviä niin koulussa kuin töissäkin! Erityisen kiitollinen oon Chrisille, joka aina jaksaa huolehtia koulussa, että mun stressitasot pysyy siedettävinä ja kuuntelee, kun haluan purkaa stressiäni!

5 | Mulla on ihan maailman paras parasystävä, joka jaksaa olla mun tukena ja ainakin yrittää ymmärtää, silloinkin kun mä oon ihan mahoton! (Osaa sekin kyllä välillä olla ihan mahdoton...)

6 | Juurikin edellä mainitun ystävän tuella oon onnistunut löytämään itsestäni jotenkin voimaa sanoo heihei ja näkemiin sellaisille ihmisille mun elämässä, joista ei seuraa kuin päänsärkyä ja sydänsuruja. Helpottaa, kun ei tarvii stressata ihmisistä, jotka ei pätkääkään kyllä stressaa musta tai mun tunteista. Just let them go!

7 | Löydettiin asunto ihan Tampereen keskustasta, tää on niin kätevä sijainti! Siitä oon kyllä ollut onnellinen monta kertaa!

8 | Oon jotenkin kummallisesti (en minäkään ymmärrä) onnistunut myös löytämään elämääni ihanan, kiltin, hauskan ja vieläpä söpön ihmisen joka haluaa että kutsun häntä poikaystäväkseni.

kiitollinen

1 | I got into a college on my first try!

2 | I haven't been totally broke as a student nor have I had to take a student loan so far! Fingers crossed this continues!

3 | I got a job way sooner than I expected! I thought, that it would take at least six months, probably more than that to get a job, but after just a month of sending applications I got a job!

4 | I've got new friends in school and at work! I'm especially thankful to Chris, who always wants to make sure that my stress levels stay bearable and listens to me, when I need to talk to someone!

5 | I have the world's best best friend, who manages to be there for me and at least tries to understand me, even when I'm being completely impossible! (Although he can also be completely impossible sometimes as well...)

6 | With the help of a friend I was just talking about I have managed to find strength in me to say goo bye to people in my life, who only give me headache and heartbreak. Life is so much easier, when you don't stress over people who for sure don't stress over you nor your feelings. Just let them go!

7 | We found an apartment in Tampere city center, the location is just so handy! For that I've been really grateful for several times!

8 | I've in some weird way (even I don't get how) also managed to find someone wonderful, kind, funny and even cute who wants me to call him my boyfriend. More about this story coming next week!

uusi vuosi

Mistä tän vuoden aikana tapahtuneista jutuista sä oot kiitollinen? 

What kind of things happened to you this year that make you grateful? 

10 kommenttia:

  1. Hei superkivoja ja elämää oikeesti muuttaneita juttuja! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, tänä vuonna on tapahtunut isoja asioita :D

      Poista
  2. Kuulostaa tosi samanlaisilta kun omat kiitollisuuden aiheet; muutto Tampereelle ja työpaikan saaminen, jälkimäisessä kävi niin hyvä tuuri kun torstaina lopetin edelisessä ja seuraavana maanantaina sain jo uuden! :-D

    VastaaPoista
  3. Parhaat kaverit on kyllä ihan mahtavia, kun molemmat on välillä ihan mahottomia ja sitten nauretaan myöhemmin yhessä asialle <3

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus ja mahtavia juttuja sulle tapahtunut tänä vuonna! Kivaa luettavaa :)


    https://viiviviljaa.blogspot.fi/2016/12/10x-christmassy-facts.html

    VastaaPoista