maanantai 7. marraskuuta 2016

WINTER WISHLIST

winter wishlist

Muutamia juttuja on taas kerääntynyt sille listalle, joka mulla on päässä, kun vaatekauppoja kiertelen. Näitä on siis viime aikoina etisitty ja etsitään edelleen. Tässä tulevan talven toivelistaa!

A few things have gathered up on the list I think of while shopping. So these are the things I've been looking for lately and still am. Here's my wishlist for the upcoming winter!

1 | Talvitakki! Tarvitsisin lämpimän talvitakin, joka sekä näyttää niin siistiltä, että se sopii arkeen ja töissä sekä koulussa kulkemiseen mutta joka soveltuu myös kevyeen liikkumiseen ja ajan viettämiseen pakkasilmassa. Sen täytyisi siis mätsätä sekä mun arkimekkoihin että kunnon ulkoiluvaatteisiin!

2 | Valkoinen pörrötakki! Oon etsinyt täydellistä karvatakkiakin jo viime talvena ja etsintä jatkuu. Valkoinen olisi ihan unelma!

3 | Musta pikkumekko. Jokaisen naisen vaatekaapista pitäisi löytyä the musta pikkumekko, mutta mulla ei sellaista ole. Tarvitaan!

4 | Käytännössä mitä tahansa "likaisen" vaaleanpunaista. Dusty pink taitaa se oikea termi olla. Tämä väri iskee juuri nyt, erityisesti asusteissa. Tämän värisen huivin jo löysinkin!

5 | Farkut. Mulla on yhdet ihanat, mutta kun ne on aivan liian isot. Ne on ostettu vuosi sitten ja oon ollut silloin ihan eri kokoa kuin oon nyt!

6 | Teräväkärkiset, mustat, matalat saapikkaat. Tarkat on vaatimukset, mutta tällaiset mä tarvitsen!

1 | A winter jacket! I need a warm winter jacket that both looks so nice that I can wear it everyday going to work and to school but that's also suitable for light workouts and spending time outside. So it would need to match my everyday dresses and my outdoor wear!

2 | A white fuzzy jacket! I've been looking for the perfect faux fur jacket already last winter and the search is still going on. A white one would be a dream come true!

3 | The little black dress. Inside every woman's closet there should be the little black dress, but I don't have one! Needed!

4 | Practically anything dusty pink. This color just looks so good to me right now, especially when it comes to accessories. I already found a scarf in this color!

5 | Jeans. I have one pair of great jeans, but they are way too big. They were bought a year ago and I was a little bit bigger back then!

6 | Pointy, black, flat boots. I have very specific requirements, but I need these!

Mitä sun toivelistalla on just nyt?

What's on your wishlist right now?

P.S. arvonta on suoritettu, voittajaksi selviytyi adaik97@hotmail.com! Onnea! Oon laittanut sulle sähköpostia voiton tiimoilta. Kiitos runsaasta osallistumisesta arvontaan, järjestetään niitä jatkossakin!

18 kommenttia:

  1. Oi vitsi tommonen turkki ja dusty pinkit kengät ois ihanat! <3

    VastaaPoista
  2. Ihania käytännöllisiä juttuja kyllä vaatekaappiin, nää olis ihan vaatekriisien pelastajia ♥ Nuo vaaleapunaiset kengät on kyllä ihanat!

    VastaaPoista
  3. Mä olen myös ihastunut tuohon likaisen vaaleanpunaiseen väriin ihan täysin :)

    VastaaPoista
  4. Tommonen pörrötakki olis aivan unelma♥ Oon ite ollut viimeaikoina täysin hurahtanut kaikkiin pehmoisiin ja pörröisiin materiaaleihin, haha:D Ihania juttuja oot muutenkin listannut:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Kai sitä näillä ilmoilla sellaisiin hurahtaakin! :D Kiitos!

      Poista
  5. Aivan ihania toiveita, tuo dusty pink (ja muutenkin... pinkki!!) on värinä niin ihana. Rakkautta, haha. ;-)

    ♥:llä Kisses from Saana

    VastaaPoista
  6. Hei apua ihan mahtavaa, kiitos! :-D En oo koskaan voittanu tällasista arvonnoista mitään, vitsi mikä maanantain piristys!!

    Ja mun toivelistalla on just nyt joku ihanan rento ja superpehmeä oloasu/yöpuku kylmiin talvi-iltoihin. Sille vastapainona toi sun mainitsema pikkumusta puuttuu multakin, en vaan tiedä missä mulla tulis sitä käytettyä.. Tekis vaan silti mieli ostaa just sellanen täydellisesti istuva ja imarteleva mekko ihan vaan itsetuntoboostin takia :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerta se on ensimmäinenkin, onnea vaan! :)

      Noniin, sellaisen saat nyt hankittua. En mäkään tiedä, missä pikkumustaa käyttäisin, mutta silti mm. juuri tosta sun mainitsemasta syystä sellainen olis tarpeen :D

      Poista
  7. Mustia pikkumekkoja ei koskaan voi olla liikaa! Siispä mullakin on sellainen wishlistalla :) Tosi kiva postaus! ♥

    E.K.S.
    https://eks-katariina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Toi mekko on tosi upee ! <3 Ihana postaus, nää wishlist postaukset on kivaa luettavaa :)

    https://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Oi hitsi, pitäis itsekin hankkia toiset farkut, kun mun edelliset lempparifarkut repes kivasti näin sopivasti talveen :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :D kyllä sun ehkä joo tarvii kans lähtee sit farkkuostoksille :D

      Poista