tiistai 22. marraskuuta 2016

FAVE TV SHOWS ON NETFLIX ATM

Tiedättehän tunteen, kun se lempparisarja loppuu Netflixissä? Oot jo katsonut kaikki jaksot ja monien tuotantokausien jälkeen jää vähän tyhjä olo ja päähän kysymys että mitä mä nyt sitten katson! Mulle käy aina silloin tällöin noin, varsinkin, jos on intensiivisesti katsonut lyhyellä ajalla sarjan alusta loppuun. 

Ajattelinkin nyt tulla ehkä ratkaisemaan ton ongelman joltakulta ja jakaa muutamia omia suosikkeja! Toivottavasti joku löytää tästä jotain katsottavaa!

You know the feeling, when you have watched the last episode of your fave tv show on Netflix? You've already seen all the seasons and now you just have a bit empty feeling and a question "what will I watch now?".  I have that feeling every once in a while, especially after watching the whole series in a short period of time. 

So I decided to come here with my current faves and hopefully solve this problem for some of you! I really hope someone finds something to watch here!


Ihan ekaks sarja nimeltä Touch. Pieni poika näkee tässä maailmassa jotain sellaista, mitä kukaan muu ei nää ja isäparka yrittää sitten ymmärtää, mitä poika haluaa. Ei ihan mitään kevyttä katsottavaa, mutta erittäin mielenkiintoinen!

Toinen suosikki on the Scorpion! Tää sarja on mielettömän hauska ja koukuttava! Sarja perustuu jollain tasolla Walter O'Brienin elämään ja tollanen "tekniikka" -asia kiinnostaa mua hirveesti, vaikken kovin paljoa ymmärräkään. 

Firstly a series called Touch. A little boy sees something in this world that the rest can't see and the poor dad is just trying to figure out what his son wants. Not the most lightest tv series to watch but very interesting!

Another fave is the Scorpion. This series is unbelievably fun and addictive! The series is on some level based on the life of Walter O'Brien and all the "tech" -stuff is very interesting to me, even thought I don't understand much.


Sitten jotain todella raskasta katsottavaa, nimittäin the 100 tai suomeksi Eloonjääneet. Sarjassa kuvataan yhtä mahdollisuutta ihmiskunnan tulevaisuudesta, jos maapallolla syttyy ydinsota. Mä oon aina ihan peloissani ja itkuissani, kun katon tätä sarjaa, tää ei siis todellakaan sovi herkimmille katsojille (aka mulle), mutta on tosi mielenkiintoinen ja koskettava. Jos siis kestät hurjempiakin sarjoja, niin suosittelen tätä!

Ja viimeisenä kevyttä hömppää, nimittäin Modern Family tai Moderni perhe. Tätä oon aiemminkin katsonut satunnaisesti jakson tai kaksi telkkarista, mutta kämppäkaveri houkutteli nyt katsomaan koko sarjan ja tykkäsin kyllä ihan hirveästi! Tän sarjan huumori iskee muhun tosi kovaa!

Then something really heavy to watch, the 100. The series describes one possible future of mankind in case of a nuclear war. I'm always very scared and crying while watching this show, so it definitely isn't for the most sensitive people (aka me), but it is so interesting and touching. So if you're comfortable watching even a bit scarier tv shows, I really recommend this!

And lastly some humor, it's Modern Family. I've watched one or two episodes on tv before but my roommate persuaded me to watch the whole series from Netflix and I loved it! The humor in this tv show really hits me, I love it!

Mikä on sun kaikkien aikoijen lempparisarja Netflixissä? Entä mitä sarjaa katsoit viimeksi?

What is your all time favorite tv show on Netflix? And which show you watched last?

9 kommenttia:

  1. Toi the 100!! <3 mä jäin siihen koukkuun viime kuussa ja katoinkin ne 2 tuokkaria, jotka netflixissä on :D niiin hyvä sarja, mutta komppaan tossa, että se on raskas eikä sovi kaikille. Tällä hetkellä mä katon netflixistä valtiatarta (reign), ja oon siihenkin ihan koukussa! Voisinkin ottaa no 2 ekaa sarjaa katseluun :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en yhtään ihmettele! :D Pitää varmaan tsekata se kanssa! Ota ihmeessä :)

      Poista
  2. the 100 ja moderni perhe on ihan parhaita! pitääkin laittaa muistiin tuo touch... :D

    VastaaPoista
  3. Modern family on ihan paras! Noi muut ei ookkaan mulle ennestään tuttuja, joten voisin tsekata nekin, sit kun oon katsonut Frendit valmiiks (toiseen kertaan...) :-D Suosittelen White Collar -sarjaa, jos et sitä oo vielä katsonut! :-)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Joo suosittelen :) Mun täytyy tsekata toi white collar, en oo katsonut aiemmin :p

      Poista
  4. Mussa on varmaan joku pahasti vialla ku musta toi the 100 ei oo mikään erityisen raakaa eikä siinä oo vielä mikään ällöttänyt... :-D mun omia suosikkeja on ainakin greyn anatomia, arrow, white collar, suits, frendit, himym, bones ja under the dome :-D Oon oikee sarjojen suurkuluttaja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä voin sanoo olevani aika herkkis, ja on monia sarjoja ja leffoja (esim. The Walking Dead) joita en uskalla katsoa lainkaan :D Ja voi vitsit, Bones on ihana sarja!! <3

      Poista
    2. No mä voin sanoo olevani aika herkkis, ja on monia sarjoja ja leffoja (esim. The Walking Dead) joita en uskalla katsoa lainkaan :D Ja voi vitsit, Bones on ihana sarja!! <3

      Poista