torstai 5. marraskuuta 2015

PHONE LATELY

Okei, varautukaa pitkään postaukseen! Mun on tarkotus postailla näitä puhelinkuvia enempivähempi säännöllisesti, koska niitä on kiva tehä ja koska te lukijatkin niistä tunnutte tykkäävän. Viime aikoina on vaan tapahtunut niin paljon kaikkee kivaa ja koska mulla on ollut ihan käsittämätön määrä yhtäkkiä postausideoita, niin oon vähän siirtänyt tätä puhelinkuvapostausta aina eteenpäin, joten tässä on nyt ihan massiivinen määrä kuvia! Kaikkea en edes tässä nyt jaa, oon yrittänyt parhaani mukaan karsia noita kuvia (muttakun en haluais jättää mitään pois, kaikista on jotain kivaa kerrottavaa) ja yritän kirjoitella lyhyesti kuvista, niin ei veny ihan liikaa tämä postaus. Hakekaa kuppi kahvia, kaakaota tai teetä, niin jaksatte loppuun asti!



abihupparit vihdoin perillä | teetä ja duunia | löysin pitkästä aikaa noi pinkit housut | hiukset hyvin, mutta oon menossa nukkumaan...



toi miehekkeen villapaita on tätä nykyä yks mun lempparivaate | mun itsepuhalletulle lasipallolle kävi vähän huonosti... | joo piti pakata tosiaan... | oli huippu leffa ! | sain kuin sainkin sitten pakattua, kannettavaa oli enemmän kuin riittävästi



ihan kelpo kokki tuo Nonni | matkalla bailuihin nappasin tollasen kliseisen käsikädessäkuvan xd | "hei otetaan kuva meidän jaloista" "ai miks?? okei..." | ihana mies ♥



ylppäreihin valmistautumista | oon viime aikoina innostunut taas enemmän ja enemmän bloggaamisesta | ja pääsinkin blogijuttujen merkeissä tonne Maxineen, Helsingin kattojen ylle | oli aika professional olo ton nimilapun kaa | OnniBussissa hyvää aikaa tehä kouluhommia



pakollinen sovituskoppiselfie | guten morgen kuulostaa vaan paremmalta kun hyvää huomenta | vitsi toi oli hyvää !! | edelleenkin ich liebe deutch | rakastin tän (klik!)  postauksen kuvaamista ja tekemistä



Stockalla oli jotenki hirmu kiva kierrellä, siä kun tulee harvoin käytyä | noi kaktukset oli nii söpöjä | rakas Joulupukki... | Helsingin keskustan lisäksi kiersin Ison Omenan... | ...ja Itiksen



selfie | junalla Toijalaan ja sit asuntoautolla kohti pohjoista | lakkamarmeladi on maailman parasta ♥ | olin ihan paniikissa näitä kuvia ottaessa ja siä oli samaan aikaan joku toinenkin tyttö, niin seisoin koko ajan sen takana, että jos ne porot syö jonkun, niin ne syö sen ensin



another selfie | Helsingin rautatieasema | jep, ekaa kertaa ulkomailla, Kiia 18v, Haaparannassa... | poroja!! | mulla oli paljon aikaa autossa istuessa, joten päivittelin mun snäppistoryä tälläsillä tärkeillä kuvilla...



8532 | kyllähän sitä vierestä seuraa kun nuoriso-osasto sammuttaa ! | ihanan Mariannen synttärikuohari | ja siinä vielä se ihana synttärisankari ♥

Onnittelut, puhelimen galleria on nyt tyhjennetty tänne ja tääkin postaus on vihdoin loppu. Yritän toteuttaa seuraavan vähän kevyempänä versiona. Vai oliko tää ihan huono? 

7 kommenttia:

  1. Hei tää oli ihan hyvä, just sopiva! Tai ite ainakin rakastan näitä snäppi/puhelinkuva postauksia ihan mielettömästi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä tietää!! :) Ja joo, ite tykkään myös :)

      Poista
  2. Nää on just ihania ! Näitä saa useimminkin tehdä !

    http://janitaqq.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tätä postausta oli kiva lukea. :) Tsemppiä lukemiseen ja herkulliselta näyttää nuo ruoat! : >

    VastaaPoista
  4. Kivoja postauksia nää on! Tykkään itekin tehdä näitä. :D Huhhuh, meinasin kuolla nauruun tossa "jos ne porot syö jonkun, niin ne syö sen ensin".. :DD

    VastaaPoista