lauantai 30. toukokuuta 2015

CURRENTLY - MAY

Tässä toinen näistä currently -postauksista. Ensimmäisen löydät täältä ja kerron siinä tarkemmin, mikä tämän postauksen idea on. Nyt viime aikoina mielessä on ollut alkava kesä ja työt sekä kaikki muu kesällä tapahtuva. Lomalle on suunniteltu kavereiden kanssa erinäisiä kivoja reissuja ja nyt kun mulla on toi auto, niin pääsee tosiaan reissaan ja lähteen vaikka vähän extempore (mikä ei kyllä mun tyyliin yhtään sovi, mutta ehkä se nyt on helpompaa kuitenkin...)!

290


Tällä hetkellä...

olen innoissani: töiden aloittamisesta! Oikeastaan olin jo viime lauantaina harjoittelemassa, mutta varsinaisesti kesätyöt mulla alkaa ensi maanantaina.

haluan: päästä harjoittelemaan automaattiautolla ajoa. Keskiviikkona ja torstaina pääsin ekaa kertaa ajamaan paloautolla ja koska se on automaatti ja mulla manuaali, niin se oli jokseenkin vielä jännittävää

luen: pari päivää pidän nyt taukoa, mutta sitten alkaa ruotsin lukeminen

kuuntelen: just nyt ei ihme kyllä soi musiikki lainkaan, mutta olen kohta lähdössä kaverin kanssa autoilemaan ja siellä todennäköisesti on kunnon bassojytkeet menossa

toivon: että mun auto ei kuluttais bensaa juuri nimeksikään ettei sitä pitäisi jatkuvasti käydä tankkaamassa... eipä vaan taida tämä toive toteutua...

suunnittelen: lähiaikoina pitäisi saada tehtyä kunnollinen lukusuunnitelma kesälle, kunhan saisin tietää vähän työvuoroja, etten suunnittele liikaa tekemistä yhdelle päivälle


Kertokaa kommenteissa, mitä teillä on viime aikoina ollut mielessä! Kenties jotain samoja juttuja mun kanssa? Mitä suunnitelmia teillä on kesälle?

P.S. Iiiiisot onnittelut kaikille tänä keväänä valmistuville!! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti