keskiviikko 5. marraskuuta 2014

KOEVIIKON PUOLIVÄLI




Apua! Toi lappunen pitäis täyttää ja palauttaa kansliaan viimestään 21. päivä, eli täs on enää joku pari viikkoo aikaa. Enhän mä nyt edes tiedä, että haluanko mä kirjottaa sen terveystiedon vai en ja kirjotanko sen ja matikan vai ruotsin ja matikan vai jotai ihan muuta ruotsin tai matikan kanssa pakollisina. Kauheen vaikeita päätöksiä, joilla on niin kauaskantoset seuraukset!

Tänään on koeviikkon puoliväli ja kirjotin muuten 1140 sanaa äikän esseekokeeseen tänään! Ärsytti, kun aika oli rajallinen ja kauhee nälkä nii piti mennä syömään, kun aihe - sosiaalinen media ja sen vaikutus elämänlaatuun - oli niin mielenkiintoinen, että olisin voinu kirjottaa siitä vaikka kuinka pitkästi! Se oli osa jotain Jyväskylän yliopiston tutkimusta se koe, onko joku muu osallistunut tohon samaan tutkimuskokeeseen?

Ja tänään oon onnistunut toisessakin jutussa, nimittäin olin pitämässä nuoriso-osaston reenejä paloasemalla ja olin tällä kertaa "yksin". Meillä oli siis kaks rastia ja porukka oli puoli tuntia toisella rastilla ja puoli tuntia toisella niin olin sillä toisella rastilla yksin. Mua jännitti, varsinkin kun sain vasta kolme tuntia ennen reenejä tietää mistä aiheesta pidän sen rastin, mutta onneks nyt kylkiasennosta ei sitä ollu haastava pitää ja se menikin ihan hyvin.

Tässä mun päivän iloset. Missä sä oot onnistunu tänää?

4 kommenttia:

  1. Toi banneri on ihan kiva, mutta mun makuun vähän liian kesäinen. Kivoja kuitenkin toi toka ja kolmas kuva!

    VastaaPoista
  2. No tänään en ite oo onnistunu oikeen missään, mutta hyvä fiilis on jostain syystä ollu. :)
    Toivottavasti saat tehtyy päätöksen ton lapun kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sitä muutenkin vaan olla iloinen :)
      Ja sitä mäkin toivon :D

      Poista