perjantai 13. tammikuuta 2017

ALL TIME FAVES #4

All time faves on postaussarja, jossa mä esittelen jatkuvasti vaihtuvien kuukauden suosikkien sijaan mun kestosuosikkeja! Nää jutut on siis olleet jo pitkään aktiivisessa käytössä ja yhä vain tykkään niistä! Oon jo julkaissut kolme tällaista postausta aiemminkin all time faves #1 & all time faves #2 & all time faves #3.

All time faves is a series of posts where instead of constantly changing monthly faves I share my all time favorites (hence the name of the series, such a creative person I am)! These are things I've been using for a long time now and I still just love them! I have already published three of these posts earlier: all time faves #1 & all time faves #2 & all time faves #3.

terveellinen lounas

Yksi suosikki on ehdottomasti tämä kana-kasviswokki, joka meidän perheessä kulkee myös nimellä "mummun kesäruoka". Mummu mökillä paistaa tätä ulkona sellaisella massiivisen kokoisella pannulla ja ai että se on hyvää! Hyvää se on myös itse tehtynä ihan tavallisella wokkipannulla. Lisäks tää on niin helppo ja terveellinen arkiruoka! Ohjeet löydät täältä!

One of my absolute faves is this chicken-veggie-wok, that our family also calls "grandma's summer food". Grandma makes this in our summer cottage actually outside with a huge pan and it is so good! It is also good made by me normally inside the house with just a regular wok pan. In addition this is a super easy and healthy dish! You can find the recipe here!

favorites

V-aukkoiset teepaidat on nykyään ainoita teepaitoja, joita ostan, jos kyseessä on tuollainen ihan perus, yksivärinen teepaita. Ne vain näyttävät paremmilta mun päällä, imartelevat kroppaa paremmin ja niissä mulla on itsevarmempi olo kuin pyöreä-aukkoisissa teepaidoissa. Simple as that!

Tees with v-neckline are these days the only tees I buy, when it comes to these basic, one color tees. They just look better on me, flatter my body better and I feel more confident in them than I feel in round neckline tees. Simple as that!

baby lips

Maybellinen Baby Lips huulirasvat on olleet mulla käytössä joka päivä oikeastaan siitä lähtien kun ne tulivat Suomeen ja ensimmäiset sain käsiini! Varsinkin talvisin toi vaalea Dr. Rescue on mun lemppari, koska huulet kuivaa nopeammin ja se tuntuu tehokkaimmalta. Muuten käytän ehkä eniten tuota vesimeloonin tuoksuista (vaaleanvihreä tuubi).

I have been using Maybelline Baby Lips lip balms every day since they arrived in Finland and I got the first ones to myself. Especially during winter the light Dr. Rescue is my fave since my lips get dryer faster and that one seems to be the most effective. Otherwise I probably use the one that smells like watermelon the most (the one in the light green tube).  

apulanta


Ja yksi juttu, mikä on ihan välttämättä luettava mukaan mun kestosuosikkeihin on Apulanta. Mulla ei yleensä oo mitään lemppari bändejä tai artisteja, vaan kuuntelen vaan hyviä biisejä riippumatta esittäjästä. Mutta Apulannan kohdalla lähes kaikki biisit on niitä hyviä ja ne soi ihan jatkuvasti! Apulantaa oon päässyt kuuntelmaan myös livenä kerran ja mieli tekisi uudestaan (vaikken muuten keikoilla ja festareilla viihdykään)!

And one more thing I have to list as my all time fave is a Finnish band called Apulanta. I usually don't have fave bands or artists, I just listen to good songs regardless of the performer. But when it comes to Apulanta, pretty much every single song is great and I'm constantly listening to them! I've also once had the chance to listen to Apulanta live and I'd liked to do that again (even thought I otherwise don't like going to gigs or festivals)!

8 kommenttia:

  1. wokit on ehdottomasti aina hyvä idea! ja noi v-aukkoset paidat oon vasta nyt löytänyt, tykkään <3

    VastaaPoista
  2. Oi tuota wokkia täytyy kyllä kokeilla, näyttää niin hyvältä :p ja v-aukkoset paidat on täälläkin suosittuja! Nää postaukset on ihan huippuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, se onkin hyvää :p Kiitos paljon!! :)

      Poista
  3. Mäkin oon viimeisen vuoden aikana todennut, että v-aukko on se juttu! Ulkomailla on löytänyt t-paitoja hyvässä tarjouksessa niin on ihan muutama erivärinen tullut napattua mukaan...:D ja ei kai tota Apulantaa tarvii selitellä, parasta suomenkielistä musiikkia! ❤ mä oon muuten laulanut Finlandia-hymniä Helsingin keskustan Akateemisessa Tonin ja Sipen kanssa! Varmaan paras tarina mikä mulla ikinä on kerrottavana 😂

    http://pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin :D Niimpä, ei todellakaan kaipaa selittelyjä :p oi vitsi, oli varmaan mahtavaa :o !!

      Poista
  4. Mä en oo mikään Apulannan fani, mutta tän postauksen biisi on yks niistä harvoista, joista pidän! Tää tuli vuosi tai pari sitten koko ajan radiosta ja en koskaan saanu tietää tän nimeä, vaikka oon yrittäny selvitellä sitä, tuloksetta. Nyt taidan lisätä sen heti soittolistalleni Spotifyssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, hyvä että nyt löysit! :) Toi on kyllä yks Apulannan parhaista biiseistä :)

      Poista